S t a t i s t i k a I N T R A S T A T C Z a NOVÝ CELNÍ SAZEBNÍK 2019 V ČINNOSTI FIRMY REALIZUJÍCÍ INTRAKOMUNITÁRNÍ OBCHOD V RÁMCI EU A SPOJENÍ S DPH A ÚČETNICTVÍM FIRMY

  • Lektor

  • Popis

    JUDr. Pavel Matoušek

  • Místo konání

  • Region:
    Zlínský kraj
  • Adresa:
    68601 Uherské Hradiště
  • Termín

  • Termín zahájení:
    18.12.2018 – 09:00 hod.
  • Termín ukončení:
    18.12.2018 – 14:00 hod.
  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    6
  • Cena *

  • Cena:
    1322 Kč + 19% DPH
  • Popis ceny:

Popis kurzu S t a t i s t i k a I N T R A S T A T C Z a NOVÝ CELNÍ SAZEBNÍK 2019 V ČINNOSTI FIRMY REALIZUJÍCÍ INTRAKOMUNITÁRNÍ OBCHOD V RÁMCI EU A SPOJENÍ S DPH A ÚČETNICTVÍM FIRMY

 

  • Aktuální právní předpisy EU a ČR ke statistice Intrastat CZ.
  • NOVÝ celní sazebník EU (nomenklatury) 2019.
  • Osoby povinné vykazovat statistiku Intrastat CZ.
  • Způsob vykazování statistiky Intrastat CZ, časová souvztažnost vykazování Intrastatu CZ, přepravy zboží.
  • Souvztažnost statistiky Intrastat CZ a DPH (kurz, časová souslednost vykazování).
  • Předmět vykazování statistiky Intrastat – zboží.
  • Výjimky z vykazování zboží ve statistice Intrastat CZ (zákaz vykazování).
  • Podklady pro vedení statistiky Intrastat CZ, zdroje informací.
  • Zařazování zboží do Kombinované nomenklatury EU.
  • Metodika zařazování zboží do KNEU.
  • Prostředky ulehčující zařazování zboží.
  • Problematika jednotlivých vykazovaných údajů ve statistice Intrastat CZ.
  • Trojstranné obchody a statistika Intrastat CZ.
  • Opravy chybných údajů v hlášení statistiky Intrastat CZ.
  • Odpovědnost za správnost a úplnost hlášení statistiky Intrastat CZ – porušení povinnosti a sankce.

 

Příloha doplňující kurz S t a t i s t i k a I N T R A S T A T C Z a NOVÝ CELNÍ SAZEBNÍK 2019 V ČINNOSTI FIRMY REALIZUJÍCÍ INTRAKOMUNITÁRNÍ OBCHOD V RÁMCI EU A SPOJENÍ S DPH A ÚČETNICTVÍM FIRMY

Příloha kurzu
Objednat účast na kurzu - S t a t i s t i k a I N T R A S T A T C Z a NOVÝ CELNÍ SAZEBNÍK 2019 V ČINNOSTI FIRMY REALIZUJÍCÍ INTRAKOMUNITÁRNÍ OBCHOD V RÁMCI EU A SPOJENÍ S DPH A ÚČETNICTVÍM FIRMY
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a sedm ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace