Základní info
Určeno pro
ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy na Vás někdo uplatňuje falešné argumenty, manipulaci či nátlakové taktiky.
Obsahově navazuje na základní seminář o vyjednávání a rozšiřuje jej o speciální postupy a techniky, které uplatníte, když jednání neprobíhá férovým způsobem.
Obsah:
* K čemu jsou dobré emoce – emoční inteligence v jednání s druhými – jste emočně inteligentní?
* Jak lze zvládat emoce sebe i druhých
* Principy Nenásilné komunikace (NVC) a jak je prakticky využít, když je jednání emočně vypjaté
* Trénink empatického naslouchání
* Jak se bránit nepříjemným poznámkám a útokům
* Jak čelit manipulaci a citovému vydírání – techniky, které lze použít v pracovním i osobním životě
* Nátlakové taktiky a triky – jak je rozpoznat a bránit se jim
* Falešné argumenty a odpovědi na ně
Metody výuky:
Moderovaná diskuze, modelové situace, videotrénink.