Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Zásady tvorby reklamních tiskovin a inzerce

kurz

Základní info

Úvod
Plánujete vytvářet kreativní inzerci a reklamní tiskoviny Vaší značky, firmy a nebo organizace? Chcete si osvojit maximálně efektivní postupy v reklamní tvorbě a zaujmout své zákazníky a cílovou skupinu atraktivní komunikací? Tento kurz Vás seznámí se zákonitostmi tvořivé složky marketingové práce. Osvojíte si zde klíčové dovednosti a pochopíte nejdůležitější principy při tvorbě inzerátu a dalších propagačních tiskovin.

Cíle
Vytvořit si praktický náhled na nové trendy v reklamní tvorbě v rámci integrované marketingové komunikace. Osvojit si základní principy tvorby reklamních tiskovin s důrazem na kreativitu. Sestavit účinný inzerát a vytvořit kreativní návrh pro tištěné marketingové materiály. Naučit se efektivně komunikovat a pracovat s externí reklamní agenturou. Získat zpětnou vazbu na současné reklamní tiskoviny Vaší firmy.

Obsah
Marketingový kontext. Reklamní tiskoviny – jak je definovat. Tvorba reklamního inzerátu a dalších tiskovin krok za krokem. Vydávání firemního časopisu a newsletteru. Komunikace a efektivní spolupráce s agenturou.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, cvičení, příklady z praxe – analýza tištěných materiálů, které si účastníci přinesou.

Určeno
Specialistům marketingové komunikace, pracovníkům marketingových, obchodních a inzertních oddělení. Všem zájemcům o oblast marketingové komunikace.

Zásady tvorby reklamních tiskovin a inzerce

Vybraný termín:

19.10.2016 –  20.10.2016  Praha

Cena
6 400 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.