Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Zásady tvorby reklamních tiskovin a inzerce

kurz

Základní info

Úvod
Vytváříte tištěnou prezentaci nebo inzerci Vaší firmy nebo organizace? Chcete si osvojit praktické postupy v tvorbě firemních tiskovin? Tento kurz Vás seznámí se zákonitostmi tvořivé složky marketingové práce. Osvojíte si zde základní dovednosti při tvorbě inzerátu a dalších propagačních tiskovin firmy.

Cíle
Vytvořit si praktický náhled na reklamní tvorbu v rámci marketingové komunikace. Osvojit si základní principy tvorby firemních tiskovin. Sestavit účinný inzerát a vytvořit kreativní návrh pro nejčastější tištěné marketingové materiály. Naučit se efektivně komunikovat a pracovat s externí agenturou.

Obsah
Marketingový kontext. Tisková reklama. PR v tištěných médiích. Tvorba reklamního inzerátu a letáku. Vydávání firemního časopisu a newsletteru. Komunikace a spolupráce s agenturou.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, cvičení, příklady z praxe.

Určeno
Specialistům marketingové komunikace, pracovníkům marketingových, obchodních a inzertních oddělení. Všem zájemcům o oblast marketingové komunikace.

Zásady tvorby reklamních tiskovin a inzerce

Vybraný termín:

15.4.2015 –  16.4.2015  Praha

Cena
6 400 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.