Zásady telefonické komunikace

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:

Popis kurzu Zásady telefonické komunikace

Popis kurzu

Telefon bezesporu patří mezi základní a stále hojně využívané komunikační prostředky v pracovních, zejména obchodních vztazích. Často bývá prvním kontaktem a zprostředkovatelem mezi námi a potencionálními zákazníky či pracovními partnery. Proto je bezesporu potřebné, a v dnešní ekonomicky náročné době přímo nezbytné, využít tento první kontakt k vytvoření pozitivního a profesionálního dojmu. Jen tak máme šanci zaujmout a "nezavřít si dveře" hned na počátku možné spolupráce.

Cíle kurzu

Poskytnout základní teoretické znalosti z oblasti psychologie osobnosti a praktické komunikační dovednosti umožňující vytváření efektivních vztahů se zákazníky po telefonu. Naučit vybraným metodám práce se zákazníkem, zaměřeným na pozitivní vztah.

Určeno pro

Obchodním zástupcům, prodejcům, asistentkám a sekretářkám, pracovníkům obchodních úseků a servisních oddělení a všem ostatním, kteří se chtějí v komunikaci po telefonu zdokonalit.

Obsah kurzu


  • Efektivní komunikace jako součást úspěšnosti organizace či profesní skupiny a projev její kultury

  • Základní zásady mimoslovní komunikace po telefonu –  pozitivní a negativní projevy mimoslovní komunikace po telefonu /modulace hlasu, vycpávková slova, barva hlasu, tempo řeči…/

  • Navazování kontaktů prostřednictvím telefonu – zahájení a struktura rozhovoru

  • Základní pravidla a zásady pozitivní verbální komunikace, schopnost naslouchat, empatie

  • Nejčastější komunikační chyby v telefonu a jak se jich vyvarovat, kladení vhodných otázek, struktura telefonického rozhovoru

  • Zvládání emocí /vlastních i zákazníků/, možné předcházení obtížným a konfliktním situacím

  • Cvičení, modelové situace

Poznámka

08:30 – 09:00 Prezence

09:00 – 17:00 Odborný program


Během programu bude účastníkům podáno občerstvení (káva, čaj, minerálka, chlebíčky, ovoce, zákusek).


Kurz je možno realizovat jako podnikový přímo u zákazníka se zaměřením na jeho vlastní problematiku. Nabídka včetně referencí na vyžádání.


Účastníkům bude vystaveno OSVĚDČENÍ o absolvování s uvedením rozsahu a obsahové náplně kurzu.

Objednat účast na kurzu - Zásady telefonické komunikace
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a šest ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace