Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ZÁRUKY, REKLAMACE A MALOOBCHODNÍ PRODEJ spotřebitelům, včetně e-shopů

Základní info

Prodej zboží – Obchodní podmínky – Reklamační řízení – Řešení sporů – ČOI

Prodáváte-li zboží koncovým zákazníkům, klade na Vás současná legislativa řadu povinností, za jejichž nedodržení hrozí sankce. Avšak při správném porozumění a používání právních předpisů z nich můžete mít užitek. Díky správně uzavřeným smlouvám a vhodně formulovaným obchodním podmínkám při obchodování se spotřebiteli se můžete chránit například proti neoprávněným reklamacím anebo úspěšně řešit spory. Důležité je rovněž zohlednit pravidla v zákoně o ochraně spotřebitele a Nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů (i on-line).

Určeno pro prodejce, kteří prodávají své zboží spotřebitelům. Zejména pak pro manažery odpovědné za prodej zboží a compliance. Dále pro vedoucí zaměstnance a pracovníky, kteří vyřizují reklamační nároky spotřebitelů.

Cíl: Seminář Vás provede povinnostmi a právy při prodeji zboží a poskytování služeb. Získáte praktická doporučení, za jakých obchodních a reklamačních podmínek prodej zboží realizovat, abyste se zbytečně nedostávali do úzkých. Naučíte se, jak vyřizovat reklamace bez chyb a jak řešit případné spory se zákazníkem. Seznámíte se s nejnovějšími poznatky z praxe a získáte informace nezbytné k revizi obchodních podmínek.

Obsah:
Legislativní požadavky při prodeji zboží
* Přehled pravidel pro kamenné prodejny a e-shopy
* Závaznost propagačních materiálů (včetně informací na webu)
* Informační povinnosti (včetně webu e-shopu)
* Možnosti odstoupení zákazníka od smlouvy
* E-shop nikoliv jako „bezplatná půjčovna“
Záruky a vyřizování reklamací
* Jakost zboží při dodání
* Záruka za jakost zboží
* Nejen práva, ale i povinnosti zákazníků
* Reklamační řízení bez chyb
* Řešení sporů po zamítnutí reklamace
* Povinnosti vůči ČOI
Prostor pro dotazy a závěrečnou diskuzi

Metody výuky: Sdělení informací, uvedení modelových případů, praktických doporučení a odpovědi na otázky účastníků.

ZÁRUKY, REKLAMACE A MALOOBCHODNÍ PRODEJ spotřebitelům, včetně e-shopů

Vybraný termín:

8.10.2018  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
2 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.