Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

ZÁKLADNÍ OBCHODNÍ DOVEDNOSTI

kurz

Základní info

aneb Jak se stát dobrým obchodníkem

Ať již prodáváte nebo se chystáte prodávat jakékoliv produkty nebo služby, vždy máte několik klíčových úkolů – domluvit si schůzku a na té co nejlépe komunikovat, umět argumentovat ve svůj prospěch a zjistit motivy svého zákazníka. Podle nich pak prodat co nejlépe nebo co nejvíce vašich artiklů svým zákazníkům. Vědět, kdy začít nabízet, kdy a jak prezentovat, kdy, jak a na co se ptát, kdy odpovídat a jak zvládat námitky. V tomto kurzu vás naučíme využívat základních prodejních technik a dovedností dobrého obchodníka, abyste si zajistili úspěšnost při prodeji, ať už prodáváte cokoliv.

Hlavní cíle kurzu

  • Na hravé aktivitě pochopíte, jaké zásady při prodeji platí a proč se jich držet
  • Z vlastního výkonu poznáte své pozitivní stránky, na kterých stavět, a své rezervy, na kterých máte pracovat
  • Pochopíte, na základě čeho zákazníci nakupují, čehož se naučíte využívat pro svůj prodej
  • Získáte a osvojíte si dovednosti základních prodejních techniku zjišťování potřeb a motivů svého zákazníka, která je nezbytná k úspěšnému obchodu
  • Pochopíte důležitost image dobrého obchodníka a naučíte se efektivně budovat první dojem
  • Naučíte se rozlišovat kroky obchodního schůzky ke svému prospěchu – od správného domluvení schůzky přes přípravu na schůzku, přesvědčivé prezentace až k základním uzavíracím technikám schůzky
  • Díky praktickému tréninku na kurzu si vše ihned vyzkoušíte, posílíte svou jistotu při obchodování a odejdete s konkrétními technikami a doporučením pro vaši praxi

Jak kurz probíhá
Obchod je vlastně jedna velká hra, a proto hravé uchopení kurzu bude i hlavní náplní našich dvou dnů. Lektor vždy představí teoretický nástroj a pak vám pomůže ho uchopit pro svou vlastní potřebu a praxi – to vše za pomoci diskusí, výměny zkušeností mezi účastníky, modelových situací, krátkých aktivizačních her a obchodních simulací. Budete zjišťovat, co a jak funguje vám a co funguje jinde. Dále bude kurz nabízet prostor pro váš konkrétní plán, jak a co zavedete do své praxe za nezraňující podpory zkušeného lektora.


Komu je kurz určen

  • Obchodníkům, prodejcům a obchodním reprezentantům,
  • pracovníkům obchodních oddělení,
  • podnikatelům,
  • těm, kteří se obchodem chystají v budoucnosti zabývat,
  • … a všem, kteří mají o toto téma zájem.

Obsah kurzu

  • Zásady aktivního prodeje
  • Nákupní motivy zákazníků
  • Techniky zjišťování potřeb a motivů zákazníka
  • Otázky a aktivní naslouchání
  • Parametry, výhody a užitky výrobků a služeb
  • Používání těchto technik pro zvýšení prodejnosti
  • Image a osobnost obchodníka, první dojem a práce s ním
  • Kroky obchodní schůzky
  • Domluvení schůzky a příprava na schůzku
  • Realizace schůzky a přesvědčivá prezentace
  • Základní techniky uzavírání schůzky

Lektor kurzu
Kurz je veden zkušeným lektorem s mnohaletou praxí v oblasti vzdělávání dospělých. Lektor není pouze teoretik - oboru, který školí, se v praxi věnuje řadu let a je v něm stále aktivní. Jeho kvalitu garantujeme přísným výběrem, neustálými zpětnými vazbami a hodnocením jeho práce.

Závěr kurzu
Každý účastník obdrží osvědčení ICV o absolvování kurzu.

ZÁKLADNÍ OBCHODNÍ DOVEDNOSTI

Vybraný termín:

23.4.2014 –  24.4.2014  Praha

Cena
5 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.