Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH pro nákupčí - 2denní

Základní info

A. CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí
aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře
Cíl:
Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout lepší dohody nikoli jen prostřednictvím tvrdého tlaku na snížení ceny, ale tím, že zasadí celé jednání do širších souvislostí a výsledná dohoda tak bude nejvýhodnější možnou.

Obsah:
* Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele
* Emoce a racionalita v rozhodování
* Fáze vyjednávání, kdy hovořit o ceně
* Analýza cenových nabídek a jejich zasazení do širších souvislostí
* Win – win metoda vyjednávání a její použití k dosažení optimální ceny
* „Cena je to jediné, na čem záleží.“ – častý a fatální omyl mnoha vyjednavačů, nákupčích i prodejců – a techniky, jak se tohoto svazujícího mýtu zbavit
* Konkrétní postupy, techniky a triky pro zvládání cenového vyjednávání
* Práce s ústupky v cenovém vyjednávání
* Nejobvyklejší chyby v cenovém vyjednávání
* A něco málo počítání

Metody výuky:
Teoretické minimum v rozsahu cca 1 hodiny. Dále si účastníci na praktických cvičeních vyzkouší vyjednávání v různých situacích s různými typy „protihráčů“, naučí se správně argumentovat a zvládat námitky, zejména ve vztahu k ceně.
Při následném rozboru si účastníci uvědomí některé teoretické zásady pro úspěšné cenové vyjednávání a z nich plynoucí poučení pro praxi.
Při tréninku je použita kamera, modelové situace jsou následně účastníkům promítnuty a analyzovány.

Trmín konání: 9. listopadu 2015

B. VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI DODAVATELI
aneb David a Goliáš

Motto:
„Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“

Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je vědom své síly a nenahraditelnosti, má velmi silnou vyjednávací pozici, těžko hledáme manévrovací prostor při jednání s ním a způsoby, jak dosáhnout dobrého výsledku při vyjednávání.
Obtížné bývá i přimět takového dodavatele k plnění dohod.

Cíl:
* Naučit se zvládat strategii a techniku vyjednávání s rozhodujícími, dominantními a těžko nahraditelnými dodavateli
* Naučit se pragmaticky a věcně stanovit své vyjednávací cíle, zhodnotit své šance na úspěch a důvěřovat si

Obsah:
* Zdroje síly vyjednavače
* BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli
* Definice pojmu BATNA, její příprava
* Hlavní chyby při jednání s partnerem řádově větším, než jsme my sami
* Zájmy a postoje ve vyjednávání
* Vyjednávací taktiky: vyjednávání s velkým partnerem musí začít dlouho před tím, než usedneme k vyjednávacímu stolu
* Umění rozkrýt sféry vlivu ve velké firmě, abychom vyjednávali nejen správně, ale také se správnými lidmi
* Změna kontextu vyjednávání v případě, že se nevyvíjí správným směrem
* Způsoby, jak obrátit síly partnera ve svůj prospěch
* Manipulativní techniky (nátlak, vyhrožování, ironie, lhaní aj.), jejich rozpoznání a obrana proti nim
* Konkrétní příklady z praxe a jejich rozbor

Metody výuky:
Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků.

Termín konání: 10. listopadu 2015

VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH pro nákupčí - 2denní

Vybraný termín:

11.4.2016 –  12.4.2016  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
7 800 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.