Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

VYHODNOCOVÁNÍ INTERNETOVÝCH KAMPANÍ A E-MAILINGŮ

Základní info

Určeno pro marketingové pracovníky, produktové manažery, web grafiky/designéry, e-commerce a další.

Cíl:
* Webové stránky, direct e-mailingové kampaně, newslettery a další e-komunikace začíná tvořit významnou část celkového marketingového mixu – tento seminář se zaměřuje na rozbor jednotlivých kanálů e-komunikace, ukazuje jejich funkční i nefunkční podobu, nejčastější chyby a podává návod, jak využívat onlinové prostředí co nejefektivněji
* Pro zajištění optimálního využití onlinového prostředí se seminář soustředí jak na akvizici nových zákazníků, tak na udržení stávajících
* Školení využívá poznatky z více jak 100 studií v oblasti uživatelského zážitku (User Experience – UX), ve kterém se kombinuje sledování zraku (eye-tracking), retrospektivní hlasité přemýšlení (RTA), úkolové testy s měřením času a cesty k nalezení informace a analýza obličejové mimiky (FMA).

Obsah: Kurz detailně rozebírá téměř všechny nástroje e-komunikace:
* Webové stránky
* Typy webů, funkce, obsah, přidaná hodnota, důvody k opakované návštěvě
* Ideální layout, velikost a množství prvků, barvy, animace, texty, písmo
* Navigace a intuitivnost ovládání, srozumitelnost názvosloví
* Direct e-mailing – frekvence, obsah a forma, výzvy k akci
* Newslettery
* Bannery

Metody výuky:
* Teoretická část – ucelený přehled pravidel pro tvorbu účinné onlinové komunikace
* Praktická část – ukázky úspěšných webových sídel, příklady nefunkčních webů, ukázky práce s weby/e-mailingy/newslettery na názorných videonahrávkách zraku a mimiky
* Interaktivní část – samostatná práce účastníků – rozbor a hodnocení e-komunikace, návrhy optimální podoby webu/e-mailingu

VYHODNOCOVÁNÍ INTERNETOVÝCH KAMPANÍ A E-MAILINGŮ

Vybraný termín:

9.6.2016  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.