Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Voucher se slevou 3200 Kč na 8. ročník konference Training & Development Forum + předplatné HR News ZDARMA

konference

Základní info

Program

20. 10. 2016

09.00-09.15

Úvodní slovo

Leadership jako hodnota, schopnost, ale také zdroj vize a energie, nás stále přitahuje.

  • Proč má smysl do leadershipu investovat?
  • Leader versus manažer – mohou spolu koexistovat?
  • Musíme mít s leadershipem vlastní zkušenost, abychom dokázali ve firmě jeho rozvoj podpořit?
  • Jakou spojitost má leadership a šíp?

Na tyto otázky s Vámi bude hledat odpověď Martin Konečný - kouč leaderů, anebo manažerů, kteří se leadery chtějí stát.
Martin však o věcech pouze nemluví, takže skutečný zážitek na nás čeká na konci dne.

09.15-10.00

Leadership @ Prezi

Inspirativní přednáška o tom, jak pomáhá leadership zazářit společnosti Prezi, která se svým cloudovým prezentačním softwarem dokázala během několik let proniknout mezi světové leadery.

Kinga vás během své přednášky vezme na cestu vývojem leadershipu ve společnosti Prezi. Jak se z malého týmu nadšenců vytvořila úžasná kultura, ve které vzkvétají týmy i jednotlivci.  Ukáže vám základní faktory, které činí leadra skutečným zastáncem firemní kultury a proč je toto klíčovým prvkem engagemetnu zaměstnanců.

10.00-10.30

Přestávka na kávu

 
10.30-11.30

PANELOVÁ DISKUSE: Jak si je získat aneb Má dáti – dal

Panelová diskuse bude pojednávat o přístupech k leadershipu v různých společnostech. Co leaderům společnost nabízí a co od nich očekává?

11.30-12.20

HR z pohledu generálů

Inspirativní zamyšlení nad vztahem HR lídra a jeho nadřízeného z pohledu zkušeného mezinárodního lídra.
Jaká je zdravá míra loajality ve vztahu HR lídr a GŘ? V čem by měl jít HR lídr příkladem ostatním? Jaký by měl být mix administrativy a člověka v HR funkci? Na které věci mířit v L&D?

  • Jiří Kula, Vice President Business Integration Europe/ROW/Asia Pacific, ESAB Group
12.20-13.20

Společný oběd

 
13.20-14.35

Inspirativní odpoledne vol. 1

Inspirujte se a načerpejte důležité know -how!

  • Na spuštení registrace vás upozorníme emailem dostatečně včas, abyste měli dostatek času sformulovat vaše očekávání a mohli si tak workshopy žít ještě víc! 
13.20-14.35

Situační leadership a cesta k úspěchu

Schopnost adekvátně a flexibilně přizpůsobovat svůj styl vedení je klíčovou dovedností každého úspěšného leadera. Navíc správně načasované sdílení moci se svými podřízenými vede přirozeně k rozvoji jejich vlastního leadershipu. V rámci workshopu si představíme 4 styly vedení a 4 způsoby zacházení s mocí. Ukážeme si na co si konkrétně dát pozor při používání jednotlivých stylů a jak se v týmu může negativně projevovat, pokud daný styl používáte nedostatečně nebo nadužíváte. Prakticky si na modelových situacích vyzkoušíte, jak jste na tom vy sami se schopností adekvátně volit a používat ten nejvhodnější styl vedení. Zároveň se už v rámci workshopu pokusíme tuto schopnost u vás rozvinout.

Workshop

 

13.20-14.35

Leadership a koučovací techniky jako nástroj k dosažení cílů

Chcete se ujistit, že jdete správným směrem? Stačí „roztočit“ KOLO ŽIVOTA a velmi rychle získáte přehled, co ve svém životě (práci, projektu) aktuálně řešíte a kde je nejvyšší čas začít jednat. Kolo života je jednoduchý nástroj pro získání nadhledu a odpovědi na otázku „Kde je moje priorita?“ „Kam aktuálně potřebuji směrovat svou energii a čas?“ 
Víte-li kam jdete na své cestě, pak je nasnadě využít GROW V PROSTORU. Nástroj, který pracuje s modelem GROW s využitím prostoru, díky čemuž získává jiný rozměr a náboj. Je využitelný individuálně, ale je vhodný i pro skupiny a týmovou spolupráci.  Získáte přehled, kde na své cestě jste. Dodáte si motivaci k dalším krokům a  vědomí o tom, co jste již zvládli a co je před vámi za dílčí kroky. Díky GROW v prostoru budete vědět co je váš první krok a zažijete si, jaké to bude až projdete cílovou páskou. 

Workshop

 

13.20-14.35

Leadership a kreativní klimatologie

Kreativita a schopnost přicházet s neotřelými nápady je ve světě organizací a firem ceněným zbožím. Mnoho leaderů má však tendenci si myslet, že rozhodující je najmout chytré, kreativní jedince, a o inovace je postaráno. Nalijme si čistého vína! Na inovativní potenciál organizace má mnohem zásadnější dopad styl vedení a „klima“, které zde vládne, než to, zda se firmě povede „ulovit“ ty nejkreativnější talenty na trhu. Pojďte se seznámit s nejnovějšími poznatky a trendy z oblasti kreativity v organizacích a poznejte, v jaké firemní kultuře se kreativitě daří nejlépe.

Workshop

 

13.20-14.35

Leadership a prezentace

Jednou z výzev, která lídry čeká je komunikace – například s lidmi, které má lídr vést. Od běžných porad po zvláštní příležitosti se nejčastějším nástrojem komunikace ve firmách staly prezentace. Žijeme však ve světě, který nás zahlcuje informacemi a ve kterém je stále obtížnější prosadit to, co chceme, nebo musíme sdělit. Ať tvoří publikum několik málo jednotlivců či velká skupina, od účinku prezentace se často odvíjí úspěch či neúspěch dalších akcí. Jak vyplývá z četných průzkumů, naprostá většina prezentací lidi nijak neinspiruje, nepovzbudí k většímu úsilí nebo ke změně.  Prezentace tak neplní svůj účel a lídři nevyužijí svůj potenciál.
Co říká výzkum mozku o kvalitách, které by měla úspěšná prezentace leadera splňovat? 
Jak lidský mozek vnímá a zpracovává informace.
Jsou powerpointové slajdy vůbec k něčemu dobré?
Šest největších prezentačních/informačních hříchů a jak se jich vyvarovat.

Během několika krátkých experimentů  sami zakusíte, jak lidský mozek pracuje s informacemi, co při prezentacích funguje a co nikoliv.

  • Marek Kopecký, konzultant a expert prezentačního designu a trenér komunikace, top vision s.r.o.

Workshop

 

13.20-14.35

Leadership a HR brand

Práce na tom, jak vybudovat tým zapálených lidí začíná už před tím, než k vám nastoupí. Už jste někdy přemýšleli nad tím, jak vnímají práci u vás lidé zvenku? A jaký to asi může mít vliv na vaše stávající zaměstnance? Nebo to, jak o práci u vás lidé mluví?
Dobře nastavený HR brand vám může pomoct nabírat kvalitní lidi, ale také ovlivní, jak se u vás cítí stávající zaměstnanci.

Na workshopu si vyzkoušíte, k čemu je a jak lze přistupovat k formulaci HR brandu, co v něm nesmí chybět a co tam naopak nepatří. Ukáži vám, proč většina popisů firem působí nedůvěryhodně a co s tím udělat. 

Prvních 45-60 minut workshopu si vyzkoušíme, jak vytvořit HR brand ve vaší firmě. Ve zbytku workshopu se zaměříme na to, jak s ním dál naložit v digitálním prostředí. Dejte nám prosím vědět, která témata vás nejvíce zajímají:

- kreativní HR kampaně v digitálním prostředí

- jak najít na LinkedIn toho správného člověka a oslovit ho

- digitální komunikační kanály - kde všude se o vás mluví a co byste s tím měli dělat

- vaše vlastní téma

Workshop

 

13.20-14.35

Gamestorming – kvantový skok ve vašem dosavadním myšlení

Hra jako nástroj produkce geniálních myšlenek. Zdá se vám to jako sci-fi? Proč se stává v posledních letech fenoménem gamestorming a proč tento způsob práce se skupinami pomalu vytlačuje zaběhlé kreativní nástroje, jako jsou klobouky, Disney, brainstorming? Dokážete si představit hru, která zafunguje bezpečně, kdykoli potřebujeme něco vymyslet?
A co vy? Používáte tradiční způsoby facilitace, jako je například klasický brainstorming, anebo pracujete i s jinými technikami? Jak při tom zapojujete smyslové vnímání? Znáte nějaké kreativní hry?
Ivo Spilka tvrdí, že existují způsoby, jak takové hry pro pracovní týmy vytvářet… A ty si na workshopu s ním vyzkoušíte!
Pojďte se s námi podívat na vedení tvůrčích dílen a řešitelských workshopů trochu jinak!

 

  • Ivo Spilka, Senior Trainers Manager & Product Development Manager, top vision s.r.o.

Workshop

 

14.35-14.45

Pauza na přesunutí na druhé kolo inspirativních workshopů a malé občerstvení

 
14.45-16.00

Inspirativní odpoledne vol. 2

Druhé kolo workshopů podle vašeho výběru.

14.45-16.00

Situační leadership a cesta k úspěchu

Schopnost adekvátně a flexibilně přizpůsobovat svůj styl vedení je klíčovou dovedností každého úspěšného leadera. Navíc správně načasované sdílení moci se svými podřízenými vede přirozeně k rozvoji jejich vlastního leadershipu. V rámci workshopu si představíme 4 styly vedení a 4 způsoby zacházení s mocí. Ukážeme si na co si konkrétně dát pozor při používání jednotlivých stylů a jak se v týmu může negativně projevovat, pokud daný styl používáte nedostatečně nebo nadužíváte. Prakticky si na modelových situacích vyzkoušíte, jak jste na tom vy sami se schopností adekvátně volit a používat ten nejvhodnější styl vedení. Zároveň se už v rámci workshopu pokusíme tuto schopnost u vás rozvinout.

Workshop

 

14.45-16.00

Leadership a koučovací techniky jako nástroj k dosažení cílů

Chcete se ujistit, že jdete správným směrem? Stačí „roztočit“ KOLO ŽIVOTA a velmi rychle získáte přehled, co ve svém životě (práci, projektu) aktuálně řešíte a kde je nejvyšší čas začít jednat. Kolo života je jednoduchý nástroj pro získání nadhledu a odpovědi na otázku „Kde je moje priorita?“ „Kam aktuálně potřebuji směrovat svou energii a čas?“ 
Víte-li kam jdete na své cestě, pak je nasnadě využít GROW V PROSTORU. Nástroj, který pracuje s modelem GROW s využitím prostoru, díky čemuž získává jiný rozměr a náboj. Je využitelný individuálně, ale je vhodný i pro skupiny a týmovou spolupráci.  Získáte přehled, kde na své cestě jste. Dodáte si motivaci k dalším krokům a  vědomí o tom, co jste již zvládli a co je před vámi za dílčí kroky. Díky GROW v prostoru budete vědět co je váš první krok a zažijete si, jaké to bude až projdete cílovou páskou.

Workshop

 

14.45-16.00

Leadership a kreativní klimatologie

Kreativita a schopnost přicházet s neotřelými nápady je ve světě organizací a firem ceněným zbožím. Mnoho leaderů má však tendenci si myslet, že rozhodující je najmout chytré, kreativní jedince, a o inovace je postaráno. Nalijme si čistého vína! Na inovativní potenciál organizace má mnohem zásadnější dopad styl vedení a „klima“, které zde vládne, než to, zda se firmě povede „ulovit“ ty nejkreativnější talenty na trhu. Pojďte se seznámit s nejnovějšími poznatky a trendy z oblasti kreativity v organizacích a poznejte, v jaké firemní kultuře se kreativitě daří nejlépe.

Workshop

 

14.45-16.00

Leadership a prezentace

Jednou z výzev, která lídry čeká je komunikace – například s lidmi, které má lídr vést. Od běžných porad po zvláštní příležitosti se nejčastějším nástrojem komunikace ve firmách staly prezentace. Žijeme však ve světě, který nás zahlcuje informacemi a ve kterém je stále obtížnější prosadit to, co chceme, nebo musíme sdělit. Ať tvoří publikum několik málo jednotlivců či velká skupina, od účinku prezentace se často odvíjí úspěch či neúspěch dalších akcí. Jak vyplývá z četných průzkumů, naprostá většina prezentací lidi nijak neinspiruje, nepovzbudí k většímu úsilí nebo ke změně.  Prezentace tak neplní svůj účel a lídři nevyužijí svůj potenciál.
Co říká výzkum mozku o kvalitách, které by měla úspěšná prezentace leadera splňovat? 
Jak lidský mozek vnímá a zpracovává informace.
Jsou powerpointové slajdy vůbec k něčemu dobré?
Šest největších prezentačních/informačních hříchů a jak se jich vyvarovat.

Během několika krátkých experimentů  sami zakusíte, jak lidský mozek pracuje s informacemi, co při prezentacích funguje a co nikoliv.

  • Marek Kopecký, konzultant a expert prezentačního designu a trenér komunikace, top vision s.r.o.

Workshop

 

14.45-16.00

Leadership a HR brand

Práce na tom, jak vybudovat tým zapálených lidí začíná už před tím, než k vám nastoupí. Už jste někdy přemýšleli nad tím, jak vnímají práci u vás lidé zvenku? A jaký to asi může mít vliv na vaše stávající zaměstnance? Nebo to, jak o práci u vás lidé mluví?
Dobře nastavený HR brand vám může pomoct nabírat kvalitní lidi, ale také ovlivní, jak se u vás cítí stávající zaměstnanci.

Na workshopu si vyzkoušíte, k čemu je a jak lze přistupovat k formulaci HR brandu, co v něm nesmí chybět a co tam naopak nepatří. Ukáži vám, proč většina popisů firem působí nedůvěryhodně a co s tím udělat. 

Prvních 45-60 minut workshopu si vyzkoušíme, jak vytvořit HR brand ve vaší firmě. Ve zbytku workshopu se zaměříme na to, jak s ním dál naložit v digitálním prostředí. Dejte nám prosím vědět, která témata vás nejvíce zajímají:

- kreativní HR kampaně v digitálním prostředí

- jak najít na LinkedIn toho správného člověka a oslovit ho

- digitální komunikační kanály - kde všude se o vás mluví a co byste s tím měli dělat

- vaše vlastní téma

Workshop

 

14.45-16.00

Zapálená plošina jako nejspolehlivější nástroj zavádění změn

Skutečný leader se od běžného manažera pozná podle toho, že dokáže z týmu "vytřískat" požadovaný výkon i v době nepohody, kdy firma přichází s takovými změnami, které neberou konce, a jedno nepopulární opatření střídá druhé.
Jak jste na tom vy? Dokážete v takových situacích efektivně pracovat sami se sebou? A dokážete působit na své lidi tak, abyste přesměrovali jejich pozornost na to, jak si v nastalé situaci pomoci a nezabývat se zbytečně tím, "co by, kdyby"?
Pojďte prožít s námi několik typických situací, jak týmy reagují na vyhlašování nepopulárních opatření a objevit zákonitosti chování skupin jako živých systémů a bude vám jasné, co bylo ve skutečnosti za tím, co vedlo Igora Hnízda v již legendárním Svěrákově filmu Obecná škola k tomu, že pro naprosto nezvladatelnou chlapeckou třídu vedenou kápem Rosenheimem připravil nácvik představení o partyzánech…

  • Ivo Spilka, Senior Trainers Manager & Product Development Manager, top vision s.r.o.

Workshop

 

16.00-16.30

Přestávka na kávu

 
16.30-17.00

Krok do neznáma...

A máme tu konec konference. A jak jsme vám slíbili, nebude jen tak obyčejný...

 

Martin Konečný vás provede zážitkovou aktivitou, která ale může mnohé změnit. Jedná se o  lámáním šípů, cestou od zvažování k reálním činům.
Najděte odvahu a vystupte ze zóny vlastního komfortu! Zlomte svůj šíp a následujte své vize, které naplní váš život!

 

 

 

Přednášející

Denisa Kubová

Moderace

Sales Director
top vision s.r.o.

Během své více než desetileté obchodní a konzultantské praxe jsem se věnovala klíčovým zákazníkům a implementaci nových produktů na tuzemský bankovní trh, jako interní trenér obchodní sítě pak předávání produktových znalostí, komunikačních a prodejních dovedností. 

Od roku 2008 jsem se ve společnosti top vision zabývala vzděláváním a rozvojem nejdříve jako Senior Key Account Manager. Věnovala jsem se dlouhodobým rozvojovým programům a nejdůležitějším klientům, či projektům, které přinášely inovativní řešení a měřitelné výsledky. 

V současnosti působím jako Sales Director, kdy se kromě řízení obchodních aktivit věnuji budování dlouhodobých vztahů s našimi klienty.

Martin Konečný

Situační leadership a cesta k úspěchu

Lektor, kouč a instruktor firewalkingu
top vision s.r.o.

Martin čtrnáct let působil v byznysu na pozici account managera v oblastech vyjednávání, vedení projektů, akviziční činnosti a péče o zákazníky. Na svém kontě má na osm tisíc hodin lektorské praxe při rozvoji a facilitaci práce týmů a jednotlivců, mediaci a řešení konfliktů a rozvoji vrcholových manažerů a top talentů. Opírá se o předešlé zkušenosti z oblasti klinické psychologie, které získal při práci s drogově závislými a HIV pozitivními, zaměřené zejména na podporu motivace, hledání životní vize a realizaci zásadních životních změn. Cenné poznatky načerpal také z praxe v zahraničí (Namibie, Nizozemí, USA).

Martin vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor jednooborová psychologie, dále absolvoval výcvik Firewalking Instructor Training, výcvik v mediaci a řešení konfliktů (Asociace Mediátorů České Republiky), výcvik v koučování (Radvan Bahbouh), výcvik ve skupinové psychoterapii (SUR) a rovněž výcviky a certifikační kurzy se zaměřením na týmové koučování a práci se skupinou dle POP, sociomapování, situační leadership a krizovou intervenci.

Realizoval týmové a individuální koučování ve společnostech Bayer, GE Money, Hewlett-Packard, Jan Becher, Komerční banka, Sanofi, ŠkoFIN, Vodafone, Zentiva a leadership programy pro 2N Telekomunikace, Allianz, Bayer, GE Money, Home Credit, Komerční banku, T-Mobile, Siemens, TEDOM. Vedl výcviky ve vyjednávání pro Accace, Accenture, GE Money, GlaxoSmithKline, Hewlett-Packard, Sberbank, Unicredit, Vodafone a talentové programy v GE Money, Hewlett-Packard, Komerční bance, Vodafone, Siemens a dalších.

Kinga Fekete

Leadership @ Prezi

L&D manager
Prezi

Hned po univerzítních studiách v oblasti Managementu a Psychologie se Kinga začala pracovat v oblasti  IT náboru. V Prezi získala neocenitelné zkušenosti v oblasti startup náboru a kultury. Podílí se zejména na vzdělávání a rozvoji - vede navrhování a vývoj, designuje usnadňování in-house workshopů a školení pro zaměstnance Prezi. Tyto programy jsou určeny ke zlepšení dovedností, jako jsou prezentační dovednosti, základné manažerské kompetence, emoční inteligence, komunikační dovednosti a mnoho dalších.

Jiří Kula

L&D z pohledu generálů

Vice President Business Integration Europe/ROW/Asia Pacific
ESAB Group



Absolvent VŠE. Studoval též na prestižní škole pro top manažery v IMD ve Švýcarsku. Svou kariéru odstartoval v oblasti controllingu a financí, pak přešel do výroby. Následně pomáhal vstupu zahraničního kapitálu do Česka. Od poloviny devadesátých let řídil jednotky mezinárodních firem v Česku, Finsku, Polsku a Itálii v rámci skupiny ESAB, několik let byl zároveň i Evropským ředitelem pro divizi svařovacích drátů. Poslední roky trávil na pozici generálního ředitele ESABu Indie, firmy, která je kvotovaná na burze, se zodpovědností za trhy Indie, Sri Lanky, Bhutanu, Nepálu a Bangladeše. Jednalo se o tříletou misi krizového manažera, kterou úspěšně zvládnul dokončit za dva roky. Aktuálně odmítl několik lukrativních nabídek na pozice globálních lídrů s tím, že po letech náročné exekutivy chce v rámci dalšího osobního růstu projít roční sebereflexí a vyzkoušet si nové aktivity s důrazem na nadhled a kreativitu. Pravidelně koučuje v Čechách i v zahraničí a pro Top Vision vytvořil vlastní program „Manažer donaha“.

Jitka Schmiedová

Jak si je získat aneb Má dáti – dal

HR Director
Česká spořitelna, a.s.

Jitka Schmiedová působí v oboru lidských zdrojů již od roku 1998. Před nástupem do České spořitelny pracovala jako ředitelka oddělení lidských zdrojů ve Všeobecné zdravotní pojišťovně či jako manažerka lidských zdrojů ve společnosti Norsk Hydro ASA Praha. Zkušenosti má také ze společností Mitsubishi Electric Automotive Czech a Accenture.  Ve svých rolích odpovídala převážně za změnové řízení v podobě zásadních transformací celých HR útvarů včetně definování firemní strategie a politiky v oblasti lidských zdrojů týkající se nových firemních systémů hodnocení výkonnosti zaměstnanců, optimalizace odměňování, práce s talenty, rozvoj manažerů či rozvoj diverzity firem. 

Alice Punch

Jak si je získat aneb Má dáti – dal

Founder & Managing Partner
Punch Leadership Consulting

Alice Punch je zakladatelkou a vedoucí partnerkou společnosti Punch Leadership Consulting. Už od konce 90. let se mezinárodně zabývá problematikou leadershipu a kariérního rozvoje a v Čechách pracuje zejména s vrcholovými firemními týmy. Její silnou stránkou je schopnost skloubit podnikatelskou strategii s vhodným personálním obsazením. Své zkušenosti z oblasti managementu firem nasbírala v USA, Kanadě, Evropě, na Blízkém východě a v severní Africe. Vedla HR divizi globální farmaceutické společnosti Sanofi. V roli vedoucího partnera působila v poradenských společnostech Korn/Ferry a Egon Zehnder v České republice a EMEA regionu. Aktuálně se stala členem představenství AAA Auto. 

Hana Caltová

Jak si je získat aneb Má dáti – dal

HR Director
Kofola ČeskoSlovensko

Hana Caltová, HR Director, Kofola ČeskoSlovensko a.s. má za sebou profesní dráhu podnikatelskou i manažerskou. Všestranné zkušenosti v práci s lidmi získávala v průběhu dlouholetého působení v mezinárodním obchodě, kdy měla příležitost intenzivně pracovat s mezinárodními týmy v Evropě a Asii. Během podnikání získala titul MBA na Liverpool John Moores University. Před příchodem do Kofoly se již naplno věnovala práci s lidmi v roli personální ředitelky ve společnosti U & Sluno a. s., která působí v oblasti informačních technologií a poradenských služeb. V rámci programu BeEager aneb Co Tě ve škole nenaučí se věnuje kariérnímu mentoringu studentů a absolventů VŠ.

Ondřej Krátký

Jak si je získat aneb Má dáti – dal

Co-Founder
Liftago

Po 4 letech zaměstnání opustil kariéru, aby pomohl založit české Liftago, nejlépe hodnocenou přepravní aplikaci u nás, která má za cíl poskytnout alternitvu k vlastním autům v centrech měst. Kromě pár plesových tombol vyhrál také zlato v největší světové soutěži pro mladé kreativce na festivalu Cannes Lions.

Matej Hochel

Leadership a kreativní klimatologie

Creative Coach
MindArt

Vystudoval psychologii na Universidad de Granada (Španělsko), kde později působil ve výzkumu v oboru kognitivní neuropsychologie. Má zkušenosti jak z konzultantské sféry, tak i interního HR, kde se věnoval problematice identifikace a rozvoje talentů. Nejvíc jej baví, když může pomáhat lidem vybočit ze zajetých kolejí a nacházet nová řešení v pracovním i osobním životě. Mezi jeho oblíbená témata patří kreativita a inovativní myšlení a využití sebepoznávacích metod pro rozvoj lidí v pracovním kontextu a facilitace jako nástroj podpory týmové práce.

Ivo Spilka

Gamestorming – kvantový skok ve vašem dosavadním myšlení, Zapálená plošina jako nejspolehlivější nástroj zavádění změn

Senior Trainers Manager & Product Development Manager
top vision s.r.o.

„Více než 10 let jsem působil ve výrobě, předtím to byly telekomunikace. Pracoval jsem pro Celesticu a Carrier Refrigeration - nejdříve jako interní trenér a pak jako Continuous Improvement & Development Manager. V Carrieru jsem se stal certifikovaným mezinárodním trenérem pro VSM a získal praktické zkušenosti se zaváděním lean principů nejen ve výrobě a supply chain, ale i v navazujících business procesech. Oběma výrobním závodům v České republice jsem pomohl dosáhnout stříbrnou úroveň ACE v klíčových procesech a následně ji dvakrát obhájit, a to na základě metodického vedení v zlepšování pomocí WCM a Six Sigma. Dále jsem zde vyvinul unikátní tréninkovou metodologii pro rozvoj výrobních mistrů. Tento program byl v roce 2008 vyhodnocen odbornou porotou jako nejlepší personální projekt v České republice. Po tříleté zkušenosti v Českém rozhlase, kde jsem zodpovídal za rozvoj rozhlasových mluvčích, jsem součástí týmu top vision, ve kterém mám na starosti rozvoj lektorů, a spolupodílím se také na vývoji produktu. Vzděláním jsem speciální pedagog (rigorózní zkouška na UK) a jsem také certifikovaným systemickým koučem a kognitivně-behaviorálním terapeutem.“

Marek Kopecký

Leadership a prezentace

konzultant a expert prezentačního designu a trenér komunikace
top vision s.r.o.

Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Absolvoval výcvik v neurolingvistickém programování na úrovni Master Practicioner. Má za sebou patnáctiletou praxi na manažerských a obchodních pozicích (např. v České pojišťovně). Dnes jako kouč, trenér a lektor pomáhá rozvíjet potenciál lidí z různých oblastí i úrovní (AXA, GSK, MAKRO, Hyundai, Česká spořitelna aj.). JE specialistou v oblasti komunikace, persvaze, prezentace a motivace. Podílí se i na mentální přípravě sportovců. Jeho tréninky a kurzy vás posunou, změní i pobaví.

Zuzana Hanáková

Leadership a koučovací techniky jako nástroj k dosažení cílů

Specialista rozvoje soft skills
top vision s.r.o.

Lektorské činnosti se věnuje od roku 2007, kdy začala pracovat jako lektorka a koučka pro Českou spořitelnu. Předtím působila v oblastech event a key account managementu ve společnostech PeopleComm a top vision. Během své praxe se vždy věnovala především práci s lidmi, a i proto se rozhodla pracovat ve vzdělávání. Absolvovala pětiletý sebezkušenostní výcvik integrativní psychoterapie ve Skálově institutu, který jí pomohl dostávat se při práci s lidmi do hlubších vrstev, a tím dosáhnout podstatných náhledů vedoucích k trvalé změně. Díky zkušenostem s organizováním rozvojových kurzů pod záštitou Prázdninové školy Lipnice je přesvědčená, že nejefektivnější formou učení je vlastní zážitek. Při vedení kurzů jsou pro ni nejdůležitější aktivní práce s účastníky, otevřený dialog, neformálnost a sdílení zkušeností. Vystudovala Vyšší odbornou školu publicistiky v Praze a Marketingovou a sociální komunikaci na UTB ve Zlíně.

Blanka Mikulášková

Leadership a HR brand

Digital Marketing Consultant
top vision s.r.o.

V online marketingu se pohybuje osmým rokem a má za sebou práci pro silné portfolio značek. V agentuře H1.cz a následně v avast! software se věnovala především výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Založila oddělení sociálních sítí a starala se o digitální komunikaci v Českém rozhlase, kde stála u oceněných projektů jako Znovu '89 nebo Příběh rozhlasu. Její strategie v oblasti sociálních sítí získala Cenu generálního ředitele Českého rozhlasu za rok 2013. Věnovala  se také vzdělávacím programům pro novináře, zaměřeným na digitální nástroje. V agentuře SYMBIO Digital se ujala podobného úkolu, a to založit a rozjet oddělení pro sociální sítě. Na volné noze se stará o portfolio firem, kterým pomáhá se strategickým nastavením digitálního marketingu, měřením a zlepšováním výkonu e-shopů, školí a přednáší. Starala se o strategii a kampaně na sociálních sítích v celoevropském projektu agentury Družina Change Your Shoes. Vystudovala psychologii a environmentální studia na FSS MU.

Voucher se slevou 3200 Kč na 8. ročník konference Training & Development Forum + předplatné HR News ZDARMA

Vybraný termín:

20.10.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
3 700 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a jedna ? Součet zapište číslicemi.