VNITŘNÍ ZÁKAZNÍK

kurz

Základní info

Účastníci v tomto programu porozumí tomu, že každý má svého interního zákazníka. Naučí se, jak mu vycházet vstříc a jak s ním jednat ku prospěchu celé společnosti.

 

Cíl

  • Naučit se identifikovat vnitřní zákazníky a hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
  • Ujasnit si, jaké služby ze své pracovní pozice poskytuji vnitřním zákazníkům
  • Poznat možnosti zefektivnění komunikace se zákazníky

 

 

Obsah

  • Firemní kultura a orientace na zákazníka
  • Vnitřní zákazník / vnější zákazník – podstata zákaznického přístupu
  • Proces a míra uspokojování potřeb zákazníka (v aplikaci na externí i interní zákazníky)
  • Zásady efektivní komunikace v kontaktu se zákazníky a utváření vztahu se zákazníkem
  • Nejčastější chyby, ke kterým při komunikaci dochází a jak se jich vyvarovat
  • Typologie zákazníků a efektivní komunikace s jednotlivými typy lidí z hlediska zachování zákaznického přístupu
  • Stanovení oblastí vedoucích ke zlepšení vnitřní komunikace a spolupráce ve společnosti

 

Klíčová slova

interní zákazník, klient, vnitřní, klientský přístup, zákaznický přístup, klientská orientace, zákaznická orientace, potřeby, užitek, spolupráce, komunikace, služba, služby, firemní kultura, orientace na zákazníka

 

VNITŘNÍ ZÁKAZNÍK

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.