Vedení obchodního jednání – 2 denní

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    2616599
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Termín

  • Od – do:

    Čas:

    1. den: 9:00 – 16:00h (prezence od 8:40 h)

    2. den: 9:00 – 16:00h (prezence od 8:40 h)

     

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    14
  • Cena *

  • Cena:
    4450 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    V ceně je zahrnuto občerstvení a podkladový materiál.

Popis kurzu Vedení obchodního jednání – 2 denní

Proč vybrat kurz:

Jedná se o jedinečný kurz s vysokou přidanou hodnotou a maximálním zapojením do praxe. Běžná cena kurzu je 6500 Kč. Nyní máte o 30 % nižší cenu než v běžném vzdělávacím programu.

Seminář je určen pro:

pro obchodní zástupce, nákupčí a account managery, majitele firem, personalisty, projektové manažery, servisní techniky, ale také pro další profese, které se setkávají s klienty.

Cíl:

Svět se mění a obchod i obchodníci zároveň s ním. Styl vedení obchodních jednání se za poslední léta změnil a kdo nechce zůstat pozadu, musí na konkurenci reagovat investicí do vlastních schopností.

Tento trénink je zaměřen na zásady obchodního jednání. Umožňuje účastníkům reagovat na časté požadavky a situace. Ukazuje cestu jak na to a poskytuje možnost opakované zpětné vazby.

  • Orientaci v jednotlivých fázích obchodního jednání,
  • konkrétní kroky ke zlepšení svých obchodních schůzek,
  • schopnost vyhodnotit situace, do kterých se dostává, a své možnosti.

Přínos:

  • Účastníci získají větší sebevědomí, naučí se správně vyhodnocovat obchodní jednání.
  • Firma získá obchodníky, kteří ovládají techniky profesionálního obchodního jednání. Obchodníci mají větší šanci být úspěšnými, a tím dosahovat většího zisku.

Obsah semináře:

  • Příprava na obchodní schůzku
  • Fáze obchodního jednání
  • Představení, úvod schůzky
  • Navázání vztahu
  • Analýza potřeb a práce s otázkami
  • Paradox volby – jak širokou nabídku prezentovat
  • Prezentace nabídky
  • Úspěšné uzavření
  • Jak získat dominanci
  • Časté námitky a vhodné reakce
  • Cross-selling
  • Win-win uvažování
  • Častá past – „syndrom Ježíška“
  • Jak řešit nepříjemné situace
  • Práce s výstupy jednání
  • Shrnutí, zpětná vazba
  • Diskuse a odpovědi na dotazy během semináře či po skončení.

Mimo toho se účastníci mohou těšit na audio/video zpětnou vazbu, vzájemnou interakci a celou řadu použitelných tipů.

Poznámka:

Účastníci obdrží podkladové materiály s důležitou teorií

Občerstvení účastníků bude zajištěno

Příklad:

Váš zaměstnanec, IT odborník, jde k vašemu klientovi na běžnou kontrolu/údržbu. U klienta zjistí nový problém a nebo mu klient sám rovnou sdělí, co ho trápí a přál by si vyřešit a to třeba i v návaznosti na jiné služby.

Klient je ochoten sdělit daleko více informací o sobě, pokud se nemusí „bát“ vyjednávání a domlouvání, jenž jsou přímo spojené s uzavíráním obchodu. Pokud váš IT odborník přijde zpět do vaší firmy a získané informace správně předá dál. Váš obchodní zástupce se předem může připravit na nabídku, jednání klienta a problém klienta, který fakticky má.

Nepodceňujte sílu a vliv ostatních svých zaměstnanců, i jejich informace mohou vést k důležitým obchodům. Každý zaměstnanec jednající s klientem by měl mít alespoň základy obchodního jednání.

Přednáší a dotazy zodpovídá:

Bc. Jiří Dohnal, MBA

Kouč, konzultant a lektor s dlouholetou praxí v oblasti soft skills. Specializuje se na vedení rozvojových programů managementu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace