Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

VEDENÍ A KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍHO TÝMU

Základní info

Cíle kurzu

Workshop vám pomůže zlepšit výsledky vašeho týmu, vaši zaměstnanci se stanou samostatnými při hledání řešení. Zjistíte, jaké otázky máte položit, aby člen týmu změnil svůj přístup. Zvýšíte aktivity a prodeje svých obchodníků. Odnesete si vlastní systém sebezdokonalování a koučinku.
Odlišnost od ostatních kurzů:
1. Forma předávání a klíčování informací (práce s pravou hemisférou mozku)
2. Interaktivní a simulační workshop
3. Inovativní způsob chápání koučinku

Určeno pro

Vedoucím, teamleaderům callcentra, manažerům obchodních týmů, majitelům společností, kteří přímo řídí týmy.

Obsah kurzu

1. DEN: Hodnoty a systém práce leadera týmu • typy manažerů, systémy jejich práce, přístup ke členům týmu • trénink týmu • jak předat dovednost • fakta vs. domněnky • tréninkový report • koho koučovat a kdy • koučovací přístup • stanovení cílů • zpětná vazba • konzultace.
2. DEN: Praktické nácviky situací: "Mám problém, šéfe" • jak vyjádřit kritiku • jak motivovat • jak změnit chování člena týmu • jak hlídat výsledky • jak pochválit • jak propagovat • k čemu má sloužit porada • zavedení systému tréninku a koučinku • řešení aktuálních situací z praxe účastníků • co dál po tomto workshopu?

Poznámka

Každý účastník obdrží na konci workshopu OSVĚDČENÍ o jeho absolvování.

VEDENÍ A KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍHO TÝMU

Vybraný termín:

19.6.2014 –  20.6.2014  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a devět ? Součet zapište číslicemi.