Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Úvod do Digitálního marketingu

Základní info

Anotace semináře:

  • Jak vypadá české online prostředí a jeho uživatel - online uživatel v ČR
  • Online média
  • Sociální média - aktuální stav v ČR, možnosti cílení
  • Jaké jsou možnosti, jaký je správný postup - User Experience / Webdesign
  • Jak se zviditelnit tam, kde lidé hledají - SEO & SEM
  • Jak fungují PPC systémy, jak je efektivně plánovat a vyhodnotit - PPC / Search
  • Jak funguje programmatic / RTB v display reklamě (Adform)
  • Jak měřit svůj web, na co se dívat, co má a nemá smysl - webová analytika
  • Aktuální trendy a očekávaný vývoj - co nám přinese blízká budoucnost, na co se zaměřit

Součástí kurzu je také diskuze s účastníky na zvolené téma, praktická ukázka z reálného prostředí a společně nakoukneme také do blízké budoucnosti, protože „Digitální transformace probíhá, jste její součástí?“.

Část výuky bude probíhat na tabletech, které budou účastníkům poskytnuty v den konání akce.

Cíl semináře:

Nevíte si rady jak vytvořit správnou strategii pro digitální prostředí? Jak správně uchopit sociální média? Jak se efektivně zviditelnit v online prostředí? Jak zvolit klíčové parametry pro následné vyhodnocení? Přijdou vám matoucí zkratky CTR, PPC, CTA, CPM, CRO, UX, GA, RTB, atd.? Potřebujete se zorientovat a zjistit, jaké možnosti digitální marketing nabízí?

 

Úvod do Digitálního marketingu

Vybraný termín:

6.3.2017  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
3 100 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a jedna ? Součet zapište číslicemi.