Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Udělejte si průzkum trhu sami, zákaznické průzkumy, informace o trhu, market inteligence, 1 denní kurz

Základní info

Průzkum trhu by měl být jako dobrá investice - návratný, efektivní a smysluplný.

Cílová skupina:

  • všichni, kdo mají ve firmách na starosti informace o trhu, konkurenci, zákaznících
  • majitelé firem, podnikatelé
  • obchodní a marketingoví specialisté malých a středních firem
  • zájemci o využívání market inteligence ve firmách

Cíle kurzu:

  • Seznámit účastníky s principy a efektivním využitím průzkumů trhu v podnikové praxi
  • Poznat  klasické i nové metody průzkumu trhu jako získávání informací o trhu a zákaznících
  • Využívat průzkum trhu jako investici do podnikání
  • Na případových studiích a příkladech si ukázat, jak postupovat při realizaci vlastních průzkumů

Vstupní předpoklady účastníka: Základní orientace v marketingu

Lektorka: Ing. Lenka Nováková, MBA

Rozsah: 7 hodin

Cena: 4000 Kč včetně DPH.

Není-li stanoveno jinak, probáhá kurz od 9:00 do 16:00 na adrese našeho sídla Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1

Udělejte si průzkum trhu sami, zákaznické průzkumy, informace o trhu, market inteligence, 1 denní kurz

Vybraný termín:

19.12.2017  Praha
09:00 – 16:00 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.