Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu - 2denní

Základní info

Určeno pro
pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.

Cíl:
Seznámit se s hlavními pracovními metodami kreativních týmů z reklamních agentur a osvojit si základy tvůrčího psaní.
* Účastníci semináře se dozvědí, jakým způsobem vzniká kreativní koncept
* Ve zjednodušené formě lektorka předvede tvůrčí proces, při kterém základní idea pro reklamní kampaň vzniká, i způsob, jakým se promítá do textové a vizuální podoby reklamních inzerátů, TV či rozhlasových spotů a letáků
* Součástí programu jsou dvě praktická cvičení, ve kterých si účastníci vyzkoušejí aplikaci získaných znalostí

Obsah:
* Význam zadání pro tvorbu nápadu a psaní textu
* Jak vzniká nápad a proč je důležitý
* Spolupráce textaře a grafika (malujte si!)
* Jak s nápadem (ideou, vizí) pracovat – (headline, soulad obrazu a textu, umístění inzerátu v tisku, řazení stran u direct mailu, obálka jako nositel reklamního sdělení)
* Rozdíl mezi tvorbou direct mailu, tiskového inzerátu a televizní či rozhlasovou reklamou
* První praktické cvičení (tvorba kreativního konceptu)
* Využití literárních postupů v tvorbě reklamního textu
* Tvorba sloganů
* Text pro leták, prospekt, katalog, účelové tiskoviny a význam řazení informací
* Inzeráty a inzertní seriály
* Text venkovní reklamy
* Vyváženost emocionální a racionální stránky reklamního sdělení
* Nejčastější chyby
* Druhé praktické cvičení (psaní kreativního textu)

Metody výuky:
Praktická cvičení ve skupinách: tvorba titulku k tiskovému inzerátu (schopnost udržet vazbu mezi textem a vizuálem), tvorba direct mailu (triky pro udržení pozornosti čtenáře).
Individuální praktická cvičení: psaní textu se zřetelem na zachycení základní osy příběhu, psaní textu s důrazem na jazykový rytmus. Prezentace textů a jejich vyhodnocení.

Další informace a objednávky na

http://www.studiow.cz/#!/courseDetail/01001000016BE

TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu - 2denní

Vybraný termín:

7.8.2014 –  8.8.2014  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
8 600 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.