Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Trénink profesionální telefonické komunikace

kurz

Základní info

Zvládněte s námi telefonování, a to i v době, kdy telefonují naštvaní klienti

Poznejte pravidla, náležitosti a správnou argumentaci během telefonického rozhovoru. Připravíme Vás na všechny typy konfliktních situací a poradíme Vám, jak se s nimi vypořádat. Seznámíte se s obrannými technikami, které bude potřebovat v reakci na manipulaci. V kurzu se také naučíte, jak správně argumentovat. Pomůžeme Vám s využitím Vašeho osobního stylu jako důležitého nástroje při komunikaci. Prakticky si procvičíte situace, které při hovoru mohou nastat.

 

Kurz je určen:

  • Telefonní operátoři, pracovníci call center a zaměstnanci telemarketingu
  • Prodejci, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníkem
  • Asistentky a asistenti
  • Recepční

 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Dokážete zákazníka nenásilně, přirozeně oslovit a přitáhnout jeho pozornost
  • Naučíte se argumentovat a aktivně naslouchat
  • Budete umět pokládat vhodné a přesně cílené otázky
  • Zvládnete námitky a osvojíte si umění jednat s nestandardními zákazníky
  • Certifikát o absolvování kurzu
  • Občerstvení, oběd a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu

 

Trénink profesionální telefonické komunikace

Vybraný termín:

29.9.2014 –  30.9.2014  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.