Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 6denní

Základní info

A. OBCHODNÍ DOVEDNOSTI pro nákupčí - 2denní

Cíl:
Seznámit se se základními principy práce nákupčího, poznat zákonitosti obchodního vyjednávání s dodavateli s cílem dosáhnout maximálního prospěchu ze vzájemné spolupráce.

Obsah:
* Funkce nákupu ve firmě, role nákupčího
* Dodavatel: soupeř, oběť nebo partner?
* Třídění dodavatelů podle jejich role ve strategii nákupu a z toho plynoucí síla vyjednávací pozice
* Vyjednávání jako proces hledání společného zájmu
* Rozdíl mezi pozičním a principiálním vyjednáváním
* Zdroje síly vyjednavače – odstranění obav, trémy, nejistoty, nabytí jistoty a suverenity při vyjednávání
* Analýza potřeb a stanovení cílů před obchodním jednáním
* Fáze vyjednávání a jejich význam pro dosažení cílů
* Nutnost důsledné přípravy na jednání
* Průběh samotného vyjednávání, 4 fáze vyjednávání
* Uzavření dohody a následné kroky
* Slepé uličky ve vyjednávání
* Příčiny nedohody
* Tlak na cenu: je vždy tou nejlepší cestou k výhodné dohodě?
* Umění vyjednávat:
* Naslouchání a umění klást otázky jako klíčová dovednost ve vyjednávání
* Argumentace, správná konstrukce a použití argumentů
* Námitky a jejich zvládání
* Příčiny komplikací ve vyjednávání a jak jim čelit
* Emoce ve vyjednávání, tipy k udržení emocí pod kontrolou
* Nejčastější chyby při vyjednávání
* Charakteristika dobrého a horšího vyjednavače

Metody výuky:
Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu „školy hrou". Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou.

Termín konání: 6. - 7. října 2014

B. TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 2denní

Cíl:
* Prohloubení a intenzivní trénink vyjednávacích dovedností pro pokročilé nákupčí a absolventy semináře „Obchodní dovednosti pro nákupčí"
* Nácvik vyjednávání ve složitějších situacích: pod tlakem, s dominantními a těžko nahraditelnými dodavateli, řešení krizových situací v nákupu

Obsah:
* Rekapitulace hlavních zásad úspěšného vedení vyjednávání s dodavateli
* Vyjednávací taktiky:
* Různé vyjednávací taktiky vedoucí k dosažení cílů
* Analýza dodavatele a cílů, volba příslušné vyjednávací taktiky
* Obrana proti vyjednávacím taktikám druhé strany
* Manipulace ve vyjednávání:
* Definice manipulace a její rozpoznání
* Aktivní použití manipulativních technik (v rámci etických pravidel)
* Obrana proti manipulaci druhé strany
* Rozdíly mezi individuálním a skupinovým vyjednáváním
* Zásady skupinového vyjednávání, rozdělení rolí v týmu
* Obtížné situace ve vyjednávání
* Řešení situace, kdy ani jedna strana nemůže nebo nechce ustoupit – odblokování vyjednávání při uvíznutí na mrtvém bodě
* Zvládání konfliktních situací a předcházení konfliktům
* Vyjednávání se složitými partnery (nekompetentními, arogantními atd.)

Metody výuky:
Výuka probíhá velmi interaktivní formou – případové studie, modelové situace, videoanalýza, samostatná práce i práce ve skupinách.

Termín konání: 22. - 23. října 2014

C. CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí
aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře

Cíl:
Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout lepší dohody nikoli jen prostřednictvím tvrdého tlaku na snížení ceny, ale tím, že zasadí celé jednání do širších souvislostí a výsledná dohoda tak bude nejvýhodnější možnou.

Obsah:
* Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele
* Emoce a racionalita v rozhodování
* Fáze vyjednávání, kdy hovořit o ceně
* Analýza cenových nabídek a jejich zasazení do širších souvislostí
* Win – win metoda vyjednávání a její použití k dosažení optimální ceny
* „Cena je to jediné, na čem záleží." – častý a fatální omyl mnoha vyjednavačů, nákupčích i prodejců –a techniky, jak se tohoto svazujícího mýtu zbavit
* Konkrétní postupy, techniky a triky pro zvládání cenového vyjednávání
* Práce s ústupky v cenovém vyjednávání
* Nejobvyklejší chyby v cenovém vyjednávání
* A něco málo počítání

Metody výuky:
Teoretické minimum v rozsahu cca 1 hodiny. Dále si účastníci na praktických cvičeních vyzkouší vyjednávání v různých situacích s různými typy „protihráčů", naučí se správně argumentovat a zvládat námitky, zejména ve vztahu k ceně.
Při následném rozboru si účastníci uvědomí některé teoretické zásady pro úspěšné cenové vyjednávání a z nich plynoucí poučení pro praxi.
Při tréninku je použita kamera, modelové situace jsou následně účastníkům promítnuty a analyzovány.

Termín konání: 10. listopadu 2014

D. VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI DODAVATELI
aneb David a Goliáš

Motto:
„Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou."

Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je vědom své síly a nenahraditelnosti, má velmi silnou vyjednávací pozici, těžko hledáme manévrovací prostor při jednání s ním a způsoby, jak dosáhnout dobrého výsledku při vyjednávání.
Obtížné bývá i přimět takového dodavatele k plnění dohod.

Cíl:
* Naučit se zvládat strategii a techniku vyjednávání s rozhodujícími, dominantními a těžko nahraditelnými dodavateli
* Naučit se pragmaticky a věcně stanovit své vyjednávací cíle, zhodnotit své šance na úspěch a důvěřovat si

Obsah:
* Zdroje síly vyjednavače
* BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli
* Definice pojmu BATNA, její příprava
* Hlavní chyby při jednání s partnerem řádově větším, než jsme my sami
* Zájmy a postoje ve vyjednávání
* Vyjednávací taktiky: vyjednávání s velkým partnerem musí začít dlouho před tím, než usedneme k vyjednávacímu stolu
* Umění rozkrýt sféry vlivu ve velké firmě, abychom vyjednávali nejen správně, ale také se správnými lidmi
* Změna kontextu vyjednávání v případě, že se nevyvíjí správným směrem
* Způsoby, jak obrátit síly partnera ve svůj prospěch
* Manipulativní techniky (nátlak, vyhrožování, ironie, lhaní aj.), jejich rozpoznání a obrana proti nim
* Konkrétní příklady z praxe a jejich rozbor

Metody výuky:
Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků.

Termín konání: 11. listopadu 2014

Můžete se přihlásit na celý cyklus nebo jednotlivé moduly.
Další informace a objednávky na
!/courseDetail/01001000016F8http://www.studiow.cz/#!/courseDetail/01001000016F8

TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 6denní

Vybraný termín:

6.10.2014 –  11.11.2014  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
23 500 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a sedm ? Součet zapište číslicemi.