TELEMARKETING A AKVIZICE PRO OBCHODNÍKY - PRODEJ PO TELEFONU

  • Lektor

  • Popis

    Lenka Jedličková - trenérka telefonické komunikace s praxí v call centru (operátorka, supervizorka, majitelka)

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Praha nebo ČR
  • Termín

  • Termín zahájení:
    5.12.2017
  • Termín ukončení:
    5.12.2017
  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
  • Cena *

  • Cena:
    3950 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    3950 Kč + 21% DPH

Popis kurzu TELEMARKETING A AKVIZICE PRO OBCHODNÍKY - PRODEJ PO TELEFONU

Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou?

Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení na úspěch, slovní obraty, argumentace, modelové situace, prezentace služeb, kvalitní telefonická komunikace, vztahy.


Obchodní aktivity tvoří základ životaschopnosti firmy. Často náš prodej skomírá ve stereotypu a rutině, proto je cílem oživit, povzbudit a zefektivnit obchodní aktivity.

  1. Jak neprodávat jen cenou, slevami a benefity?
  2. Co vlastně zákazníci chtějí?
  3. Jak zvládat námitky?
  4. Umíme přesvědčivě argumentovat?
  5. Jak správně oslovit zákazníka po telefonu?

CÍL

  • umění volby efektivní obchodní strategie
  • získat nové nápady k navýšení prodeje
  • prohloubit dovednost budovat dlouhodobý vztah s klientem


OBSAH

Úvod do akviziční činnosti

  • vyhledávání zákazníků, způsoby jejich oslovení, získávání kontaktů
  • přímá a nepřímá forma akvizice

Co vlastně zákazníci chtějí?

  • proč se lidé brání prodeji / nákupu?
  • jak funguje lidská motivace
  • proč je cena až na druhém místě?
  • víme, co vlastně nabízíme a jsme při prodeji přesvědčiví?
  • jak naše myšlení ovlivňuje výsledek prodeje

Jak má vypadat profesionální obchodní telefonický hovor?

  • doporučené slovní obraty, „které vzbudí zájem"
  • návrh vhodného řešení pro zákazníka, jeho prezentace
  • prodej užitku z nabízeného řešení   
  • techniky nabídky vhodného řešení potřeb zákazníka
  • argumentace ve prospěch posílení zákazníkova rozhodnutí
  • domluvení osobní schůzky
  • modelové situace - rozbor telefonních hovorů

Jak dovedně ustát námitky?

  • proč je námitka důvodem k radosti?
  • které námitky slýcháváme nejčastěji
  • proč jsou lidé alergičtí na „ano, ale" odpovědi
  • na jaké argumenty lidé slyší a co dělat, když protistrana nevěří našim argumentům?

Jak smysluplně prezentovat naše služby / produkty?

  • zjišťování potřeb zákazníka a prodej užitku
  • proč nespoléhat na zasílání ceníků, dokumentace a specifikací?
  • v čem je osobní kontakt a vztah nenahraditelný?
  • jak vylepšit prezentaci našich služeb?

Prodávají především vztahy

  • komunikace je nejvýznamnější konkurenční výhodou
  • jak budovat a udržovat dobré vztah a jak oživit vztah po krizi, či problému?
     

Zajímá vás trénink
Telefonické sjednání schůzky u zákazníka - Cold Calling ►  16.10.2017
Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi ►        7.11.2017

METODY

Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky náročného prodeje, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby.
Případové studie z praxe - ne teorie o prodeji, ale nácvik konkrétního chování, které vede k domluvení schůzky a  uzavření objednávky.

Reference absolventů kurzů

Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace

 
Objednat účast na kurzu - TELEMARKETING A AKVIZICE PRO OBCHODNÍKY - PRODEJ PO TELEFONU
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je tři a osm ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace