Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Telefonování na jedničku

Základní info

Položíte sluchátko a hned si říkáte – tohle jsem mohl/a říct lépe a tady šlo také přidat?

Po absolvování kurzu získáte větší jistotu a telefonování pro vás už nebude stresem. Celkově zvednete úroveň svých komunikačních schopností v telefonické komunikaci, naučíte se argumentovat a aktivně naslouchat. Získáte inspiraci k novým způsobům oslovení klientů a naučíte se zpracovat i emočně vypjaté hovory.

Pochopíte, jak si efektivně vytvořit skript hovoru, který vám pomůže překonat strach z telefonování i zvýšit vaši efektivitu hovorů.

V neposlední řadě dostanete příležitost si na kurz přinést nahrávku vlastního hovoru k rozboru, dobrovolníci mohou vyzkoušet i hovor v reálném čase s náslechem a on-line zpětnou vazbou od lektora i účastníků.

Rozsah:

Teoretická část

  • příprava na telefonní hovor
  • JÁ, má osoba a jaký mám být
  • struktura hovoru , tvorba skriptu - rady a tipy, jak vést profesionální telefonický rozhovor s klientem, zaujmout ho, motivovat a zapojit do hovoru formou dialogu
  • co si v hovoru můžeme dovolit a co se nedoporučuje
  • proč se zajímat o zákazníka a ptát se
  • aktivní naslouchání jako základ úspěchu
  • námitky jako nákupní signál, jak s nimi pracovat a efektivně je využít ve svůj prospěch 


Praktická část

  • roll-play, modelové situace telefonních hovorů z oboru
  • poslech hovorů a jejich vyhodnocení
  • navolávání zákaznické databáze účastníků kurzu (dobrovolná aktivita – zájemci si mohou zkusit reálný hovor, který potřebují vyřídit, zatímco lektorka bude provádět náslech a hovor následně vyhodnotí)

 

Telefonování na jedničku

Vybraný termín:

24.4.2018  Praha
09:00 – 16:00 hod.

Cena
3 500 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a čtyři ? Součet zapište číslicemi.