Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Telefonování na jedničku

Základní info

Položíte sluchátko a hned si říkáte – tohle jsem mohl/a říct lépe a tady šlo také přidat?

Po absolvování kurzu získáte větší jistotu a telefonování pro vás už nebude stresem. Celkově zvednete úroveň svých komunikačních schopností v telefonické komunikaci, naučíte se argumentovat a aktivně naslouchat. Získáte inspiraci k novým způsobům oslovení klientů a naučíte se zpracovat i emočně vypjaté hovory.

V čem je tento kurz jiný: Kromě klasických dovedností se naučíte využívat v hovorech svou osobnost a vytěžit maximum z toho, jaký jste typ. Hovory vám pak půjdou přirozeně a budou působit věrohodně. Budete mít také příležitost si na kurzu vyzkoušet svůj hovor v reálném čase a získat on-line zpětnou vazbu nejenom od lektora, ale také ostatních účastníků.

 

Rozsah:

Teoretická část

  • příprava na telefonní hovor
  • JÁ, má osoba a jaký mám být
  • struktura hovoru , tvorba skriptu - rady a tipy, jak vést profesionální telefonický rozhovor s klientem, zaujmout ho, motivovat a zapojit do hovoru formou dialogu
  • co si v hovoru můžeme dovolit a co se nedoporučuje
  • proč se zajímat o zákazníka a ptát se
  • aktivní naslouchání jako základ úspěchu
  • námitky jako nákupní signál, jak s nimi pracovat a efektivně je využít ve svůj prospěch 


Praktická část

  • roll-play, modelové situace telefonních hovorů z oboru
  • poslech hovorů a jejich vyhodnocení
  • navolávání zákaznické databáze účastníků kurzu (dobrovolná aktivita – zájemci si mohou zkusit reálný hovor, který potřebují vyřídit, zatímco lektorka bude provádět náslech a hovor následně vyhodnotí)

 

Telefonování na jedničku

Vybraný termín:

17.1.2018  Praha
09:00 – 16:00 hod.

Cena
3 500 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a devět ? Součet zapište číslicemi.