Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Telefon ve vašich službách

Kurzem Vás provede Barbora Kozelková

Lektorka a trenérka v oblasti komunikace a prodeje „Training is expensive. Books are expensive. All learning is expensive. Beeing stupid is still…

Základní info

Popis kurzu

Telefon ve vašich službách

Cíle kurzu

Podíváme se společně na to, jak telefonát nejlépe využít a získat z něj více. Probereme situace, které v telefonátech řešíte právě vy.
Naučíte se cíleně použít jednací styly pro konkrétní situace, zaměříme se na telefonát jako nástroj budování vztahů.
Samozřejmě si prakticky procvičíte právě ty situace, které vám v praxi pomohou telefonovat efektivněji.
Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.

Určeno pro

Seminář je určen pracovníkům zákaznického servisu, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům/asistentkám různých oddělení.
Všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.

Obsah kurzu

• co je profesionální telefonická komunikace,
• specifické telefonáty (koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnosti apod.),
• efektivní práce s cílem telefonátu,
• vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
• naslouchání,
• řízení průběhu telefonátu,
• asertivita po telefonu,
• nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Telefon ve vašich službách

Vybraný termín:

27.6.2018  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a osm ? Součet zapište číslicemi.