Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

STORYTELLING - jak pomocí příběhů prezentovat, motivovat, inspirovat

Základní info

Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě.  Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující.


Naučíme Vás, jak vyprávět příběhy a s jejich pomocí ovlivňovat dění. Storytelling je vyprávění příběhů. Lidský mozek lépe přijímá informace v podobě příběhu. Díky příběhům si lépe pamatujeme a chápeme, co a proč se kolem nás děje. Vytvořte příběh, který posluchače zaujme, emočně zasáhne a přiměje k akci.
1 denní interaktivní trénink zaměřený na pravidla storytellingu a tvoření smysluplných sdělení a příběhů vám otevře cestu k lepší komunikaci. 

   

Storytelling, improvizace, efektivní komunikace, vypravěčské postupy, příběh pro sdělení, získání pozornosti, originální prezentace, práce s hlasem, inspirace posluchače, vzbuzování emocí.


Absolventi kurzu se naučí, jak

  • efektivně komunikovat s posluchačem při veřejných vystoupeních
  • předávat svá sdělení v podobě příběhu a začleňovat příběhy do prezentací
  • dát informacím smysl, který by holá fakta nikdy dát nemohla
  • zařazovat do svého projevu originální vypravěčské postupy a improvizaci
  • využívat vlastní fantazii a imaginaci
  • získat pozornost posluchačů, zasáhnout jejich emoce, motivovat a inspirovat posluchače k participaci a akci
  • pochopit pravidla přitažlivosti příběhů  

Obsah

  • Přínos storytellingu
  • Využívání příběhů při sděleních a prezentacích
  • Jak inspirovat a motivovat druhé a usměrnit skupinová rozhodnutí
  • Jak tvořit vlastní příběhy – praktické nácviky​
  • kde hledat vhodné příběhy, metafory, analogie pro svou praxi
  •  sestavení vlastního příběhu
  •  umění improvizace 
  •  příběhy z prostředí businessu – proč jsou působivé
  • Jak stručně sdělit příběh – praktické nácviky
  • výběr a formulace myšlenek, které zaujmou 
  • práce s hlasem – modulace hlasu, pauzy
  • neverbální komunikace – gesta, mimika 
  • práce s pointou
  • nácvik vyprávění příběhu, rozbor a zpětná vazba

Termín

15.4.2019  (9,00 - 16,30 hodin)

Kdy je vhodné storytelling využít?

- při prezentaci
- při prosazování nápadů u nadřízených a kolegů
- při motivaci podřízených
- při obchodních jednáních

Komu je určeno?
Vhodné pro manažery, obchodníky, teamleadery, prezentující, personalisty, marketéry a ty, kteří jsou v kontaktu s lidmi, jež chtějí motivovat a přimět k akci.

V čem pomůže vám:

MANAŽEŘI

Získejte lidi pro své myšlenky, inspirujte je ke změně postojů či k netradičním řešením složitých situací.

MARKETING A PR

Storytelling výrazně pomáhá marketingu, kdy se pomocí vyprávění příběhu mohou zákazníci lépe ztotožnit se značkou. Daleko raději se člověk stane příznivcem produktu, k němuž se váže nějaká emotivní linka. 

OBCHODNÍCI

Budete-li vyprávět příběh, lidé si mnohem lépe zapamatují, kdo jste, co nabízíte a proč to nabízíte.

PREZENTUJÍCÍ, UČITELÉ, MODERÁTOŘI

Storytelling je skvělý nástroj, když chcete prezentovat bez slidů. Vytvořte příběh, který posluchače zaujme, emočně zasáhne a přiměje k akci.Prezentujete nabídky, strategie, projekty, sdělujete informace a reporty? Oživte svá sdělení vyprávěním poutavých příběhů, naučte se, jak začlenit příběhy do prezentace a snáze své posluchače motivovat a přimět k jednání. 

STORYTELLING - jak pomocí příběhů prezentovat, motivovat, inspirovat

Vybraný termín:

10.12.2018  Praha 4
09:00 – 16:00 hod.

Cena
3 950 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a tři ? Součet zapište číslicemi.