Základní info
Určeno pro
obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.
Cíl:
Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.
Obsah:
* Základy vyjednávání obecně
* Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
* Příprava na akviziční telefonát
* Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
* Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
* Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
* Zvládání námitek po telefonu a mailu
* Argumentace po mailu a telefonu
* Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
* Umění předejít nedorozumění a konfliktům
* Řešení konfliktů po telefonu
* Telefonická a e-mailová etiketa
Metody výuky:
Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.