Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Sociální sítě ve firemní komunikaci – prakticky

kurz

Základní info

Úvod
Prezentovat firmu, výrobek či službu v prostředí sociálních sítí se stává samozřejmou součástí marketingové komunikace. Zorientujte se v prostředí jednotlivých sociálních sítí (Facebook, Twitter, Linkedin aj.) a naučte se, jak je využívat nejen pro osobní komunikaci, ale i obchodní úspěch. Přijďte si vyzkoušet, jak efektivně využívat tyto nástroje se všemi možnostmi, které Vám přinášejí. Získejte cenné rady a tipy ověřené praxí.

Cíle
Absolvent kurzu získá aktuální informace o novinkách a trendech v oblasti sociálních médií v ČR, naučí se správně zvolit místo a formu prezentace firmy, značky, výrobku či služby v prostředí sociálních sítí, naučí se vytvořit a řídit prezentaci na jednotlivých službách – jak komunikovat a jak řídit vztah se svým zákazníkem, se dozví, jak zvládat nejběžnější problémy a krizové situace, získá praktická doporučení.

Obsah
Charakteristika nejužívanějších sociálních sítí v ČR – specifikace a specifika. Jak účinným nástrojem jsou sociální sítě v komunikačním mixu. Facebook. Twitter. LinkedIn. Další sociální sítě pro firemní komunikaci. Odpovědi na Vaše dotazy – tipy, triky a doporučení.

Metodika
Interaktivní výklad s praktickými příklady a postupy, řešení konkrétních problémů a případové studie.

Určeno
Pracovníkům zodpovědným jak manažersky, tak výkonně za správu firemních profilů na sociálních sítích. Kurz je určen jak pro začátečníky (předpokládá se uživatelská znalost Facebooku), tak pro mírně pokročilé uživatele, kteří si chtějí rozšířit své znalosti v oboru.

Sociální sítě ve firemní komunikaci – prakticky

Vybraný termín:

12.4.2017  Praha

Cena
3 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.