Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu

kurz

Základní info

Úvod
Ještě před pár lety se zdálo, že sociální média budou „jen pro mladé“. Poslední sociologické průzkumy ovšem ukazují, že všichni trávíme víc a více času na internetu a především na sociálních sítích a prezentace firem na nich by měla být součástí náborové politiky a především k budování zaměstnavatelské značky – employer brandingu. Spousta (nejen) českých firem tento aspekt své značky přitom ostudně zanedbává, podle studie agentury Employer Brand International má strategii pro budování zaměstnavatelské značky pouze 17 % z více než tisíce firem dotázaných v 19 zemích.

Cíle
Poskytnout účastníkům komplexní přehled o sociálních sítích a jejich využití pro nábor zaměstnanců i tvorbu značky zaměstnavatele. Probrat detailně i možnosti využití sociálních sítí v oblasti interní firemní komunikace v návaznosti na práci personalisty.

Obsah
Sociální média obecně. Kde komunikovat – komunikační kanály pro personalisty. Facebook – největší síť. LinkedIn. Twitter. Další sociální sítě.

Metodika
Interaktivní výklad s praktickými příklady z praxe a konkrétními postupy – řešení konkrétních business case.

Určeno
HR manažerům, personalistům, PR pracovníkům a expertům/specialistům na marketingovou komunikaci a reklamu. Všem, kdo mají zájem o ucelené vzdělání v oblasti komunikace, prezentace image společnosti v oblasti HR, PR a řízení lidských zdrojů. Kurz je dále vhodný pro všechny, kdo chtějí získat přehled o nových přístupech v marketingové komunikaci a prezentaci HR práce na sociálních sítích.

Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu

Vybraný termín:

13.9.2017  Praha

Cena
3 800 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.