Sociální sítě a efektivní komunikace

kurz

Základní info

Jak a proč být vidět na sociálních sítích?

Ušetříte na reklamě a získáte přímou zpětnou vazbu od zákazníků

Obsah:

Počet aktivních uživatelů sociálních sítí prudce roste, stejně tak se prodlužuje doba, kterou trávíme každý den na Internetu - čím dříve začnete s propagací své osoby a svého podnikání, tím lépe. Ano, více než 3 miliony uživatelů Facebook je v ČR a více než miliarda celosvětově! Zapojte i své zákazníky přímo do procesu tvorby značky, zapojte se do trendu rozvíjející se komunikace na sociálních sítích a na Internetu!

Pokud se naučíte fungovat na sociálních sítích, můžete navazovat a utužovat obchodní kontakty, doporučovat výrobky/služby, získávat nové zaměstnance… a především získáte hodnotnou zpětnou vazbu od svých zákazníků, můžete s nimi vést dlouhodobě interaktivní dialog. Jak umíte využít změnu nákupního chování spotřebitelů? Jak jste se aktivně zapojili do dialogu se zákazníkem na sociálních sítích?

  • Jak zařadit sociální sítě a nová media do jednotné komunikační strategie své značky a firmy
  • Jak smysluplně napojit svůj web na sociální sítě a co to přinese pro SEO
  • Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook - jak získávat přátele a fanoušky své stránky
  • Jak psát svůj blog
  • Proč si založit elektronický newsletter/magazín
  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis c.v. na LinkedIn
  • Jak dělat a nedělat virální video - ukázky virálního marketingu
  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
  • Limity komunikace na sociálních sítích

Cíle a přínosy:

  • Zjistíte, co dobrého sociální sítě přináší - a co přinést nemohou
  • Ukážeme Vám, jak si udělat odpovídající osobní profil na Facebook
  • Pochopíte, jak založit a spravovat stránku na Facebooku pro svou firmu a jak ji plnit atraktivním obsahem
  • Poznáte, jak využít efekt buzz marketingu
  • Naučíte se vyhnout nejčastějším chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky a firmy
  • Zjistíte, jak vyhodnotit a změřit skutečný reálný výsledný efekt, obchodní přínos

Metody a techniky:

  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná diskuse účastníků

Časová náročnost: 1 den, tedy 8 hodin workshopu

Cena akce: 5.000 Kč plus DPH na jednu osobu *

* Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta - nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Sociální sítě a efektivní komunikace

Vybraný termín:

 Praha

Cena
5 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.