Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Social Selling Masterclass: Pokročilé techniky prodeje na socialních sítích

Kurzem Vás provede Ing. Josef Kadlec

Josef Kadlec patří mezi první LinkedIn headhuntery v Evropě, kteří první rozpoznali skrytou sílu tzv. pasivních talentů. Jako absolvent Fakulty…

Základní info

Tento workshop je určen všem obchodníkům, obchodním zástupcům a reprezentantům, obchodním ředitelům, account manažerům, relationship manažerům a komukoliv, kdo chce prodávat více a efektivněji pomocí sociálních sítí a s technologiemi jako např. chatboty nebo virtuální realita.

 

Cíle kurzu:

- Maximalizovat využití sociálních sítí pro potřeby prodeje a zlepšit obchodní výsledky
- Snížit náklady na akvizici nových zákazníků využitím tzv. social sellingu
- Získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením vyhledávacích technik a technik odkrývání skrytých zdrojů se zákazníky
- Zlepšit efektivitu, úspěšnost prodeje a vyhledávaní těžce nalezitelných kontaktů v mezinárodním obchodě
- Rozšířit množství relevantních prospektů
- Aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu, Facebooku a dalších sociálních sítí
- Zlepšit výkonnost celých obchodních týmů ve společnostech a korporacích

 

Cílová skupina:

- Obchodníci, obchodní zástupci a reprezentanti, account a relationship manažeři
- Obchodní manažeři, ředitelé a členové boardů

 

Lektoři:

Josef "josé" Kadlec

- CEO, Recruitment Academy

- Více informací ZDE

 

David Kolář

- CEO & Influencer, BusinessAnimals.cz

- Více informací ZDE

 

Obsah kurzu:

Modul 1:
- Úvod do social sellingu, současné trendy a data
- Inbound Sales versus Outbound Sales
- Vytvoření komunity, která nakupuje jako součást personal brandu

 

Modul 2:
- Vyhledávání zákazníků na sociálních sítích jako LinkedIn, Facebook, Twitter a dalších
- Legální hacky, jak obcházet omezení a placené funkce na sociálních sítích
- Metody kontaktování zákazníků a zvyšování procenta jejich odpovědí
- Boolean logika, X-ray search a další praktiky moderního "salesáka"
- Techniky vyhledávání kontaktních e-mailů a telefonních čísel
- Vytváření zpráv, které zázakníci nemohou ignorovat
- Automatizace vyhledávání prospektů

 

Modul 3:
- Definice obchodního osobního brandu aneb nemusíme být "youtubery"
- Osobní branding jako podceňovaný nástroj současného byznysu
- Techniky budování osobního brandu a nástroje pro denní použití

 

Modul 4:
- Inbound sales: chatbot leadgen, input leadgen
- Moderní technologie, které využijete v denní rutině obchodníka
- Budoucnost je teď: co nás čeká dál na poli obchodování?

Social Selling Masterclass: Pokročilé techniky prodeje na socialních sítích

Vybraný termín:

31.5.2018  Praha
09:00 – 16:30 hod.

Cena
9 800 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a dvě ? Součet zapište číslicemi.