Základní info
První dojem a začátek jednání velmi ovlivňuje další průběh jednání či obchodního vztahu. Proto je důležité věnovat pozornost svému vystupování a podpořit tak dobrý start a šanci na úspěch.
Určeno pro obchodníky, manažery, prodejce, nákupčí, všechny, kteří jednají s novými klienty a obchodními partnery.
Obsah:
* Jaký dojem chcete vytvořit, jak chcete, aby Vás obchodní partneři vnímali?
* Neverbální a verbální složka komunikace a její vliv na vytvoření dobrého dojmu
* Co udělat, abychom působili příznivě
* Jak začít rozhovor při prvním setkání
* Co dělat a čeho se naopak vyvarovat
* Správné podání ruky
* Pravidla tzv. raportu, naladění se na druhého – umění vnímat signály druhé strany a naladit se na ně – mimoslovně i slovně
* Základní pravidla jak „číst“ neverbální signály
Metody výuky: Interaktivní tréninkový seminář.