Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Školení: Zákaznické cesty v praxi

Základní info

Co se na školení naučíte

  • Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
  • Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
  • Jakým způsobem pracovat s leady v různých stádiích zájmu
  • Jaké nástroje používat při lead managementu

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky, obchodní ředitele, majitele menších a středních firem, zástupce firem procházejících úplnou, či částečnou transformací svých aktivit do online prostředí. Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Bližší informace o školení Práce s leady

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Školení: Zákaznické cesty v praxi

Vybraný termín:

5.10.2017  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
3 950 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a osm ? Součet zapište číslicemi.