Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu

  • Lektor

  • Popis

    Matez Jindra

    Matez Jindra

    Matez spoluzaložil konzultantskou firmuLovebrand. Pomáhá malým a středním firmám stavět značku s důrazem na spokojené zákazníky. Podniká v e-commerce, vyrábí a prodává tričkaBastard.cz a dupačky Skippy.

    Honza Páv

    Honza Páv

    Honza spoluzaložil Lovebrand. Stará o to, aby lidi milovali značky a firmy i prostředí z toho profitovaly. Přes 8 let pracoval v medialních agenturách PanMedia a MEC jako strategický plánovač pro velké značky.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Milady Horákové 116/109
  • Termín

  • Termín zahájení:
    8.2.2017
  • Termín ukončení:
    8.2.2017
  • Od – do:

    10:00 - 18:00

  • Cena *

  • Cena:
    3950 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    V ceně školení jsou tištěné materiály a podklady, certifikát absolventa školení, společný oběd v restauraci, občerstvení po celý den, možnost bezplatné e-mailové konzultace s lektorem. Nabízíme zvýhodněnou cenu pro studenty a při objednání více školení.

Popis kurzu Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu

Co se na školení naučíte

  • Co obnáší strategie značky 
  • Jak si nastavit značku a jak to zvládnout sám
  • Jak značku na internetu řídit, pokud na ni pracuje více lidí
  • Jak značku dostat lidem pod kůži dlouhodobou komunikací
  • Všechny tyto znalosti získáte nejlépe prací na vaší značce. Po každé části školení bude tedy následovat praktická část, během které budete mít dostatek času na vyzkoušení si nabytých postupů na vlastní značce.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

  • Školení doporučujeme zejména pro: všechny majitele nebo markeťáky z českých malých a středních firem, které podnikají na internetu.

    Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Více informací:

Školení konzultační agentury Dobrý web

  • Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

    Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

 
Objednat účast na kurzu - Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
E-mail:
Telefon:
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a devět ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace