Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Service Level Management a optimalizace IT procesů (Z PRAXE)

kurz

Základní info

Zjistěte, jak definovat rozsah, úroveň, kvalitu i všechny další dohody v poskytovaných službách prostřednictvím Service Level Managementu

 

Zabýváte se řízením smluvních vztahů s externími dodavateli IT služeb? Jste zodpovědní za přípravu, vyjednávání, organizaci výběrových řízení a uzavírání outsourcingových kontraktů? Rozhodujete o možnostech zajištění zdrojů potřebných pro dodávku a podporu IT služeb? Specialisté z praxe Vám představí důvody přechodu na Service Level Management (SLM), seznámí Vás s obsahem, metrikami plnění, zaváděním a všemi ostatními okolnostmi Service Level Agreement (SLA).

 

Součástí semináře je i speciální workshop zaměřený na osvojení si SLM a SLA, kdy v rámci pracovní skupiny budete modelovat skutečné situace z praxe anebo v týmu sestavovat SLA pro vybranou službu.

 

Kurz je určen:

  • IS a ICT manažeři
  • IT manažeři
  • Service Level manažeři

 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Praktické postupy a návody ke správnému sestavení katalogu služeb, SLA, Operational Level Agreement a smlouvy s externími poskytovateli
  • Modelové situace z praxe a interaktivní cvičení pro osvojení SLM i sestavení SLA
  • Naučíte se kalkulovat interní cenu služeb a rozúčtovat náklady služeb v uživatelských útvarech
  • Certifikát o absolvování kurzu
  • Občerstvení, oběd a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu

 

Service Level Management a optimalizace IT procesů (Z PRAXE)

Vybraný termín:

10.12.2014  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.