Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Service Level Management a optimalizace IT procesů - poznejte a prodiskutujte výhody SLM a SLA (BEST PRACTICE)

Základní info

Zjistěte, jak definovat rozsah, úroveň, kvalitu i všechny další dohody v poskytovaných službách prostřednictvím Service Level Managementu

Zabýváte se řízením smluvních vztahů s externími dodavateli IT služeb? Jste zodpovědní za přípravu, vyjednávání, organizaci výběrových řízení a uzavírání outsourcingových kontraktů? Rozhodujete o možnostech zajištění zdrojů potřebných pro dodávku a podporu IT služeb? Specialisté z praxe Vám představí důvody přechodu na Service Level Management (SLM), seznámí Vás s obsahem, metrikami plnění, zaváděním a všemi ostatními okolnostmi Service Level Agreement (SLA).

 

Součástí semináře je i speciální workshop zaměřený na osvojení si SLM a SLA, kdy v rámci pracovní skupiny budete modelovat skutečné situace z praxe anebo v týmu sestavovat SLA pro vybranou službu.

 

Kurz je určen:

  • IS a ICT manažeři
  • IT manažeři
  • Service Level manažeři

 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Praktické postupy a návody ke správnému sestavení katalogu služeb, SLA, Operational Level Agreement a smlouvy s externími poskytovateli
  • Modelové situace z praxe a interaktivní cvičení pro osvojení SLM i sestavení SLA
  • Naučíte se kalkulovat interní cenu služeb a rozúčtovat náklady služeb v uživatelských útvarech
  • Certifikát o absolvování kurzu
  • Občerstvení, oběd a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu

 

Service Level Management a optimalizace IT procesů - poznejte a prodiskutujte výhody SLM a SLA (BEST PRACTICE)

Vybraný termín:

10.5.2016  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.