Sales Force Management ve farmacii

kurz

Základní info

Dvoudenní workshop, na kterém area/district/sales manageři z farmaceutických společností dostanou odpovědi na níže položené otázky.

Program

DEN 1

09:00 – 10:30 - 4 základní zásady Sales Force Effectiveness (SFE) aneb jak z minima vytěžit maximum?
10:30 – 10:45 - přestávka
10:45 – 11:45 - Co lze očekávat od SFE projektů? ... aneb jak nezradit zásadu SMART?
11:45 – 13:00 - Jak zjistit naši Sales Force strategii? ..... aneb jak se neztratit ani neutopit? (výklad + cvičení)
13:00 – 14:00 - oběd
14:00 – 15:00 - Co je profiling a k čemu je užitečný?..... aneb jak se nezhroutit pod tíhou informací? (cvičení)
15:00 – 16:00 - Jaká je hodnota targetingu (případová studie)? ..... aneb jak dokáže býti cesta do „pekel“ dlážděna dobrými úmysly? (Výklad a Případová studie)

DEN 2

08:30 – 09:30 - Jak zlepšit targeting a jak jej lze měřit? ..... aneb zlepšujeme se pouze v tom, co měříme?
09:30 – 10:30 - Jak definovat prodejní potenciál? ...... aneb o rozdílu mezi šnorchlováním a potápěním 
10:30 – 11:00 - přestávka
11:00 – 12:00 - Jakou hodnotu má frekvence návštěv? ..... aneb jak často je dost? (případová studie a cvičení)
12:00 – 13:00 - oběd
13:00 – 14:30 - Role oblastních manažerů (ASM, DSM, DS) ..... aneb super-rep či kouč? Průvodce kouče v poli
14:30 – 14:45 - přestávka
14:45 – 15:45 - Jak měřit výkonnost Sales Force? ..... aneb o klíčových ukazatelích výkonnosti ( KPIs)
15:45 – 17:00 - Jaké jsou dopady SFE pro CRM systémy? ..... aneb „slepice nebo vejce?“
Závěr workshopu

Sales Force Management ve farmacii

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.