Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ŠABLONY A FORMULÁŘE V MS OFFICE

Kurzem Vás provede Jaroslav Nedoma

Lektor informačních technologií Specializuji se na školení kancelářského balíčku MS Office. Kromě lektorství se věnuji tvorbě webů, specifickým…

Základní info

Popis kurzu

ŠABLONY A FORMULÁŘE V MS OFFICE

Cíle kurzu

Naučíte se vytvářet vlastní šablony v aplikacích Word, Excel a PowerPoint. Získáte větší dohled nad daty, která zapisují vaši kolegové do dokumentů a tabulek. Díky formulářům v MS Excel tak nebudete muset řešit zdlouhavé vyhledávání chybných dat, neboť chybná data z tabulek budou zachycena již při jejich vstupu.

Určeno pro

Seminář je určen středně pokročilým uživatelům balíku MS Office.

Obsah kurzu

ŠABLONY
Word: Proč vytvářet šablony MS Word • co všechno do šablony uložíte • jaké šablony v MS Word existují • jak vytvořit dokument na základě šablony • jak vytvořit vlastní šablonu • jak kopírovat vlastnosti šablon mezi sebou navzájem • hlavní a vnořený dokument.

Excel: Proč vytvářet šablony v aplikaci MS Excel • vlastnosti vlastní šablony v MS Excel • oblasti užití šablon v MS Excel • doporučení k tvorbě šablon v MS Excel.

PowerPoint: Předloha snímků • záhlaví a zápatí • uložení šablony prezentace • tvorba prezentace na základě vlastní šablony.

FORMULÁŘE
Word: Vkládání prvků formuláře • popis prvků formuláře • nastavení prvků • uložení a zamknutí dokumentu • odemknutí dokumentu.

Excel: Propojení formulářového prvku s buňkou • ověření dat.

Poznámka

Předpokladem aktivní účasti na tomto semináři je vlastní notebook, který si, prosím, přineste s sebou.

Samozřejmostí je občerstvení a podkladové materiály pro každého účastníka.

Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ o absolvování.

ŠABLONY A FORMULÁŘE V MS OFFICE

Vybraný termín:

3.10.2016 –  4.10.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a deset ? Součet zapište číslicemi.