Rekvalifikační kurz MARKETING SE ZAMĚŘENÍM NA PUBLIC RELATIONS (specialista fundraisingu a PR)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    1419932
  • Akreditováno:
    akreditace MŠMT (další vzdělávaní pedagogických pracovníků)
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Termín

  • Od – do:

    UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK 2. 9. 2011

  • Doba trvání:
    16 dní
  • Akreditováno MŠMT:
    ano
  • Cena *

  • Cena:
    24600 Kč
  • Popis ceny:
    Účastnický poplatek činí 24 600,- Kč, včetně DPH. (13 školících dní včetně intenzivního mediálního tréninku, 1 892 Kč/den) Pracovníci organizací, které jsou členy Asociace veřejně prospěšných organizací (AVPO) mají slevu ve výši 10%, účastnický poplatek po slevě činí 22 140,- Kč, včetně DPH Cena kurzu zahrnuje 105 výukových hodin, pracovní materiály a občerstvení.

Popis kurzu Rekvalifikační kurz MARKETING SE ZAMĚŘENÍM NA PUBLIC RELATIONS (specialista fundraisingu a PR)

Rekvalifikační kurz je určen pro zájemce, kteří mají ukončené středoškolské vzdělání (maturita), a chtějí získat odbornost a kompetence v oblasti fundraisingu (obstarávání zdrojů) a public relations (s důrazem na budování značky) neziskové organizace.

CO VÁM KURZ PŘINESE?

  • komplexní přehled v oblasti fundraisingu a public relations
  • zlepšení schopností a dovedností potřebných k úspěšnému fundraisingu a PR
  • posílení sebevědomí při získávání zdrojů pro neziskovou organizaci
  • zvýšení vaší ceny na trhu práce neziskových organizací
  • nové kontakty a zkušenosti
  • osvědčení o rekvalifikaci

JAK BUDE KURZ STRUKTUROVÁN?

  • 11 jednodenních až třídenních modulů
  • jedenkrát až dvakrát měsíčně
  • vypracování závěrečné písemné práce (tisková zpráva) a závěrečná prezentace tématu týkajícího se fundraisingu

CO VÁS NAUČÍME?

  • strategicky plánovat fundraising a public relations
  • používat nástroje fundraisingu a public relations
  • vystupovat v médiích
  • pracovat s trémou
  • prezentovat
  • argumentovat a vyjednávat
  • správně mluvit

JAKÁ JSOU KRITÉRIA PRO ZAŘAZENÍ?

  • SŠ vzdělání
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace