Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

PUBLIC RELATIONS jako významná podpora obchodu!

seminář

Základní info

Cíl:

  • Naučit se dělat vlastní Public Relations efektivně, bez zbytečného objevování už objeveného.
  • Nastavit externí komunikaci ve firmě tak, aby bylo dosaženo co nejlepšího poměru cena/výkon a obchodní aktivity společnosti tak dostávaly maximální možnou podporu. 
  • Poznat osvědčené i nesprávné postupy v PR kampaních, uvědomit si nejčastější chyby manažerů, nereálná očekávání, předsudky a mýty.
  • Uvědomit si, že pozitivní image a důvěryhodnost značky, jsou v současné době málokdy tvořeny letitou tradicí - většinově jsou výsledkem promyšlených a řízených procesů.
  • Prakticky si vyzkoušet produktové PR – připravit si vlastní aktivity na podporu skutečného produktu nebo služby

Program semináře:

I.              Pravidla efektivního Public Relations
Změny v tradičních zásadách PR – nutnost nového přístupu k práci se sdělovacími prostředky.
Tvorba komunikační strategie a její realizace všemi složkami firmy.
Nástroje na PR podporu obchodu v ČR a v zahraničí. 

II.             Definování komunikačních potřeb firmy
Specifika PR aktivit u firem různé velikosti a v různé fázi rozvoje.
Typy PR specialistů podle zařazení ve světě i v ČR.
Výhody a nevýhody jednotlivých forem spolupráce (interní útvar, externí dodavatel, kombinace obou, absence samostatného PR) – úskalí výběrových řízení. 

III.            Fungování interních PR útvarů/externích zdrojů
Kompetence PR pracovníků vůči ostatním útvarům firmy (přesahy do obchodu, marketingu).
Jak si vydobýt důstojnou pozici v organizační struktuře.
Řízení externího dodavatele PR služeb.
Nastavení vnitřních procesů ve firmě tak, aby docházelo k co největšímu efektu PR při co nejmenší zátěži ostatních složek firmy. 

IV.           Vyhodnocování komunikačních aktivit
Hodnocení hlavních nástrojů a dodržování profesních standardů v PR: vize, cíle, strategie (koncepce), harmonogram aktivit, rozpočet, manuály (běžné postupy, krizový manuál), respektování firemní image, dopad PR aktivit (evaluace). 

V.            Role manažerů (top managementu) v PR a komunikaci obecně
Osvědčené postupy i nejčastější chyby v různých životních fázích firmy. Pravidla pro běžný režim (odlišná pro začínající podnik a rostoucí firmu, jiná pro už rozvinutou, stabilizovanou společnost). 

VI.           Řízení firemní image
Jednotný grafický design (sjednocení veškerých vizuálních prvků firmy)
Budování a udržování požadované úrovně firemní kultury, péče o dobré jméno a pověst společnosti.
Provázání interní a externí komunikace firmy, navázání na její produkty a služby.
Pořádání special events pro partnery a významné klienty, public affairs aktivity.


Drobné občerstvení zajištěno.

PUBLIC RELATIONS jako významná podpora obchodu!

Vybraný termín:

30.3.2017  Praha Upřesnující informace k termínu
09:00 – 17:00 hod.

Cena
1 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.