Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ a metody jejich vyhodnocování

Základní info

Motto:
„Vysoce-výkonné společnosti by se měly snažit vytvořit skvělé místo pro skvělé lidi, aby dělali skvělou práci.“
Marilyn Carlson, CEO of Carlson Companies

Určeno pro
manažery, personalisty, HR specialisty a ostatní pracovníky odpovědné za realizaci průzkumu spokojenosti zaměstnanců.

Cíl:
Na konci workshopu si budou účastníci uvědomovat přínosy z realizace průzkumu spokojenosti zaměstnanců a budou znát všechny kroky, které musí udělat, aby byl průzkum spokojenosti úspěšný.

Přínosy z průzkumu spokojenosti:
* Zvýšení informovanosti, motivace, spokojenosti a loajality zaměstnanců, jako základních předpokladů pro úspěch podniku
* Získání zpětné vazby od zaměstnanců na firemní strategii a probíhající změny
* Příležitost reagovat a přijmout opatření ke konkrétním zjištěním

Obsah:
* Průzkum spokojenosti v systému strategického řízení a rozvoje lidských zdrojů – analýza přínosů a ztrát z realizace průzkumu
* Klíčové faktory ovlivňující angažovanost zaměstnanců
* Index spokojenosti a Image index
* Role vedení organizace a HR při přípravě a realizaci průzkumu
* Výběr realizátora průzkumu – interní vs. externí (výhody a nevýhody)
* Nastavení cílů a výstupů průzkumu
* Návratnost
* Výběr cílových skupin pro statistické zpracování dat – organizační struktura – pracovní zařazení – věk, doba v zaměstnání, pohlaví
* Určení rozsahu a metody průzkumu – dotazníková – rozhovory, řízené diskuze
* Časový plán průzkumu
* Komunikační plán průzkumu
* Komunikace podle modelu sociálních potřeb SCARF
* Mítinky vedení se zaměstnanci, porada vedení organizace, provozní porady, nástěnky
* Výběr otázek
* Výběr hodnotících škál a statistické ukazatele
* Sběr dat – online, papír
* Vyhodnocení dat – závěrečná zpráva
* Software
* Interpretace výsledků
* Definice doporučení
* Prezentování výsledků vedení a zaměstnancům
* Benchmarking v oblasti spokojenosti zaměstnanců – interní (každoroční průzkum), externí zdroje
* Reagování managementu na výsledky průzkumu – návrh, implementace a kontrola akčních plánů
* Ochrana dat a důvody pro zajištění anonymity

Metody výuky:
Workshop je veden interaktivním způsobem, lektorem s praktickými zkušenostmi.

PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ a metody jejich vyhodnocování

Vybraný termín:

29.5.2017  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.