PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis

    Lenka Jedličková - specialistka telefonické komunikace s praxí telefonní operátorky, mysterycallingu a supervize call centra.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Praha 4 - Vyšehrad, Na Pankráci 30
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI

Umět dobře telefonovat neznamená jen vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný, jasný, srozumitelný, příjemný a řešil důvod telefonátu.  


CÍL

Cílem kurzu je seznámit posluchače se základními pravidly telefonické komunikace:  

  • ujasnit a sjednotit principy profesionální komunikace po telefonu
  • ​poskytnout návod pro jednání s různými typy zákazníků a v různých konkrétních situacích
  • zlepšit komunikační dovednosti a odstranit obavy z telefonování
  • posílit 1. dojem při kontaktu s firmou (vizitka firmy)
  • zefektivnit volání - neztrácet čas a energii, umět řídit rozhovor, poradit si s různými typy klientů

CÍLOVÁ SKUPINA

Určeno každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost. Vhodné pro pracovníky zákaznických linek,  asistentky, recepční, obchodníky, pracovníky call-center* a hot-line a další profese.

* Poznámka: pro pracovníky call-center doporučujeme firemní trénink na míru na základě analýzy stavu a potřeb - viz. reference zde

OBSAH

Telefonická komunikace

  • specifika komunikace po telefonu  (aktivní i pasivní telefonáty)
  • aktivní naslouchání a efektivní vedení hovoru
  • pravidla navázání prvního kontaktu - úsměv je slyšet
  • verbální komunikace
    - jak vzbudit zájem
    - volba slov, srozumitelnost, jak pracovat s hlasem a zaujmout 
  • tvorba a práce s call skriptem

Efektivita a profesionalita telefonického hovoru

  • profesionální komunikace a proklientský přístup  
  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • identifikace potřeb zákazníka, naslouchání a kladení otázek
  • poskytování informací a prezentace služeb / produktu
  • efektivita hovoru - usměrnit klienta a vést hovor v co nejkratším čase
  • vyřizování reklamací a stížností
  • zvládání námitek a přesvědčivá argumentace
  • správná formulace sdělení, negativní a pozitivní odpovědi
  • vypracování seznamu vhodných odpovědí na některé reakce zákazníků

Typologie zákazníků

  • profesionální jednání s náročným zákazníkem
  • agresivní nebo submisivní chování při rozhovoru
  • zvládání psychické zátěže při telefonování

ROZSAH

9,00 - 17,00 hod., 8 vyuč. hod.

LEKTORKA

Lenka Jedličková - trenérka a konzultantka telesales, telefonické komunikace a výcviku pracovníků call center s praxí operátorky a supervizorky call centra.

 PŘIHLÁSIT SE   

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - AHA PR Agency, s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a devět ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

AHA PR Agency, s.r.o.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Na Pankráci 30, 140 00 Praha 4

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace