PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - vizitka firmy a péče o klienty

  • TOP
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Praha 4 - Vyšehrad, Na Pankráci 30
  • Termín

  • Termín zahájení:
    15.3.2018
  • Termín ukončení:
    15.3.2018
  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
  • Cena *

  • Cena:
    3950 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    3950 Kč + 21% DPH

Popis kurzu PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - vizitka firmy a péče o klienty

Umět dobře telefonovat neznamená jen vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný, jasný, srozumitelný, příjemný a řešil důvod telefonátu.  


CÍL

Cílem kurzu je seznámit posluchače se základními pravidly telefonické komunikace:  

  • ujasnit a sjednotit principy profesionální komunikace po telefonu
  • ​poskytnout návod pro jednání s různými typy zákazníků a v různých konkrétních situacích
  • zlepšit komunikační dovednosti a odstranit obavy z telefonování
  • posílit 1. dojem při kontaktu s firmou (vizitka firmy)

CÍLOVÁ SKUPINA

Určeno každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost. Vhodné pro pracovníky zákaznických linek,  asistentky, recepční, obchodníky, pracovníky call-center* a hot-line a další profese.

* Poznámka: pro pracovníky call-center doporučujeme firemní trénink na míru na základě analýzy stavu a potřeb - viz. reference zde

OBSAH

Telefonická komunikace

  • specifika komunikace po telefonu  (aktivní i pasivní telefonáty)
  • aktivní naslouchání a efektivní vedení hovoru
  • pravidla navázání prvního kontaktu - úsměv je slyšet
  • verbální komunikace
    - jak vzbudit zájem
    - volba slov, srozumitelnost, jak pracovat s hlasem a zaujmout 
  • tvorba a práce s call skriptem

Efektivita a profesionalita telefonického hovoru

  • profesionální komunikace a proklientský přístup  
  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • identifikace potřeb zákazníka
  • technika kladení otázek
  • poskytování informací a prezentace služeb / produktu
  • vyřizování reklamací a stížností
  • zvládání námitek
  • správná formulace sdělení, negativní a pozitivní odpovědi
  • vypracování seznamu vhodných odpovědí na některé reakce zákazníků

Typologie zákazníků

  • profesionální jednání s náročným zákazníkem
  • agresivní nebo submisivní chování při rozhovoru
  • zvládání psychické zátěže při telefonování

ROZSAH

9,00 - 17,00 hod., 8 vyuč. hod.

LEKTORKA

Lenka Jedličková - trenérka a konzultantka telesales, telefonické komunikace a výcviku pracovníků call center s praxí operátorky a supervizorky call centra.

 PŘIHLÁSIT SE

 

Objednat účast na kurzu - PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - vizitka firmy a péče o klienty
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a tři ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace