Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

POZNEJTE SKUTEČNÉ POTŘEBY SVÝCH ZÁKAZNÍKŮ

Základní info

Určeno pro
všechny, kteří chtějí porozumět svým stávajícím i potenciálním zákazníkům – jejich způsobu přemýšlení, rozhodovacímu procesu, bariérám, které je nutné překonat, motivaci, jež je nezbytné podchytit, a vnímání Vaší komunikace. Seminář představuje nejčastější chyby v nepochopení či podceňování cílové skupiny a ukazuje, jak k zákazníkům přistupovat. Workshop je určen hlavně pro vedoucí pracovníky, marketing / komunikaci, obchodní oddělení, výzkumná oddělení.

Cíl:
* Představit nejčastější rozhodovací procesy zákazníků
* Seznámit účastníky se způsoby vyhledávání informací a prací s nimi
* Definovat hlavní bariéry a motivátory k nákupu
* Stanovit stěžejní kontaktní místa komunikace (touchpointy)
* Naučit účastníky pracovat s přemýšlením cílové skupiny

Obsah:
* Sběr informací
* Rozhodovací proces
* Motivace a bariéry
* Kategorie potřeb
* Skutečné spouštěče (triggery) nákupního chování

Metody výuky:
Výklad a moderovaná diskuze, příklady z praxe, interaktivní část s modelovými příklady.

Co si s sebou vzít na kurz:
Na seminář si vezměte ukázky Vašich realizovaných / připravovaných kampaní (tištěnou či elektronickou podobu), případně s konkurenčními materiály, společně je rozebereme.

POZNEJTE SKUTEČNÉ POTŘEBY SVÝCH ZÁKAZNÍKŮ

Vybraný termín:

8.6.2017  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a šest ? Součet zapište číslicemi.