Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu

František Gráfek

Kurzem Vás provede František Gráfek

Kurzem Vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve firmě, tak samozřejmě i o komunikaci s vašimi zákazníky. Často potřebujeme říct svůj názor, dohodnout se nebo prostě jen říci ne. Co tedy udělat pro svůj pozitivní přístup k ostatním? Jak zvládnout asertivitu jako svůj životní styl? Co vše vám asertivní přístup může přinést?

Obsah:

  • Co je asertivita a její pozitivní chápání?
  • Proč a kdy jednat asertivně
  • Asertivní přístup v komunikaci
  • Shostromovo dělení manipulátorů
  • Asertivita neslouží k manipulaci
  • Kroky k asertivní reakci
  • Asertivita jako životní styl
  • Klíčové asertivní techniky
  • Jak vidím sebe a přistupuji k ostatním?
  • Slušné a zdravé sebeprosazování
  • Praktický nácvik a modelové situace

Rozsah: 2 dny

Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a šest ? Součet zapište číslicemi.