Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu

  • Lektor

  • Popis
    František Gráfek František Gráfek

    lektor, kouč, konzultant pro personalistiku

    Vzdělávání se věnuji již více než 12 let a je to práce (spíš bych použil slovo poslání), která mne velmi baví a naplňuje. I proto jsem si v dané oblasti doplnil i vzdělání o obor andragogiky.

    Kuzy mnou vedené jsou zaměřené na praxi a vyznačují se vysokou participací účastníků včetně praktických nácviků a zpětné vazby. A řada velmi spokojených zákazníků je potvrzením, že je to správná cesta.

     

    Ing. Robert Němeček Ing. Robert Němeček

    Své dlouholeté zkušenosti z oblasti prodeje, řízení lidí a rozvoje firem dovedu srozumitelně a přínosně pro zákazníky předávat dál. Zákazníky se v první řadě snažím pochopit, abychom mohli společně najít vhodné řešení. Jsem zastáncem zdravého selského rozumu místo certifikátů, se kterými se roztrhl pytel, a zkratek před a za jménem... Hlavní je totiž člověk, jeho osobnost, situace, ve které se nachází, a zkušenosti.


  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
  • Termín

  • Doba trvání:
    2 dny
  • Počet vyučovaných hodin:
    13

Popis kurzu Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu

Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve firmě, tak samozřejmě i o komunikaci s vašimi zákazníky. Často potřebujeme říct svůj názor, dohodnout se nebo prostě jen říci ne. Co tedy udělat pro svůj pozitivní přístup k ostatním? Jak zvládnout asertivitu jako svůj životní styl? Co vše vám asertivní přístup může přinést?

Obsah:

  • Co je asertivita a její pozitivní chápání?
  • Proč a kdy jednat asertivně
  • Asertivní přístup v komunikaci
  • Shostromovo dělení manipulátorů
  • Asertivita neslouží k manipulaci
  • Kroky k asertivní reakci
  • Asertivita jako životní styl
  • Klíčové asertivní techniky
  • Jak vidím sebe a přistupuji k ostatním?
  • Slušné a zdravé sebeprosazování
  • Praktický nácvik a modelové situace

Rozsah: 2 dny

Objednat účast na kurzu - Pozitivní přístup k zákazníkům aneb jak na asertivitu
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
E-mail:
Telefon:
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a pět ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace