Politický marketing a volební kampaň

Základní info

JAK OSLOVIT POTENCIÁLNÍ VOLIČE? JAK NAČASOVAT VOLEBNÍ KAMPAŇ?
JAK KOMUNIKOVAT S VEŘEJNOSTÍ A MÉDII?

SEZNAMTE SE S POLITICKÝM MARKETINGEM A MANAGEMENTEM A BUĎTE PŘIPRAVENI.

CÍL

Seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (volebníkampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií. V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale také jak budovat dobré jméno a udržovat dobrou pověst, jak komunikovat s veřejností a médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v (politické) komunikaci.

URČENO

začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské i celostátní úrovni, členům volebního týmu, tiskovým mluvčím, politickým kandidátům, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům ad. 
Vhodné individuálně nebo pro skupinu spolupracovníků - termín na vyžádání.

OBSAH   

(individuálně – na míru)

  • Principy politického PR - zlatá pravidla, praxe, omezení, co rozhodně nedělat
  • Politický a volební marketing – postup práce
  • Tvorba informační kampaně a vhodné prezentace vč. komunikačního scénáře
  • Organizace a management kampaně
  • Oslovování a práce s voličem
  • Media management a reputation management, budování vztahů s médii
  • Spin doctoring a informační lobbing
  • Osobní prezentace v praxi
  • Rétorika a neverbální komunikace lídra  
  • Správná argumentace a úspěšné přesvědčování       
  • Prevence a obrana proti slovní manipulaci
  • Krizová komunikace a možnost návazných tréninků      

METODY A FORMY

Interaktivní výuka - komentovaný výklad a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace;  individuální konzultace a výukové bloky v délce 4-6 hodin dle dohody

LEKTOR

Politolog, působí jako politický a komunikační analytik a odborný konzultant. Poradce politických představitelů a ministrů, v ČR i v cizině. Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminaci a prevenci manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací a institucí. Pedagogicky působí na několika vysokých školách a odborných institutech.

Politický marketing a volební kampaň

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.