Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Personální procesy, výběr a nábor zaměstnanců, profesionální vedení pracovních pohovorů

kurz

Základní info

Vážená paní / Vážený pane,

 

dovolujeme si Vás pozvat na seminář, určený pro personální manažery, specialisty plánování, provádění a organizování výběrových řízení s uchazeči.

 

 

 

Cílem školení je seznámit účastníky a nejrůznějšími metodami výběru zaměstnanců,
o pokrokovém pojetí výběrového řízení zaměstnanců. Seminář je zaměřen zejména na efektivní získávání
kvalitních, motivovaných a stabilních zaměstnanců s potenciálem dalšího rozvoje. Dozvíte se jak zaujmout mladé a talentované uchazeče.

 

 

 

Ukážeme Vám, jak efektivně a správně vést pracovní pohovor. Fáze výběrového řízení:

 

 

 

  1. Příprava

  2. Použití výběrových metod

  3. Řízení a organizace

  4. Vyhodnocení

  5. Ukončení

  6. Nábor uchazečů

     

    Prozradíme Vám nejčastější chyby personalistů a manažerů při výběrových řízení z praxe.

     

    Předvedeme Vám praktickou ukázku řízení pracovního pohovoru a uvedeme Vám problematiku právních a etických aspektů.

     

    Účastníci semináře mohou přinést své vlastní náměty či návrhy modelových situací k řešení.

     

 

 

 

  • Po absolvování semináře získá každý účastník osvědčení.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vážená paní / Vážený pane,

 

 

 

dovolujeme si Vás pozvat na seminář, určený pro personální manažery, specialisty plánování, provádění a organizování výběrových řízení s uchazeči.

 

 

 

 

 

 

 

Cílem školení je seznámit účastníky a nejrůznějšími metodami výběru zaměstnanců,
o pokrokovém pojetí výběrového řízení zaměstnanců. Seminář je zaměřen zejména na efektivní získávání
kvalitních, motivovaných a stabilních zaměstnanců s potenciálem dalšího rozvoje. Dozvíte se jak zaujmout mladé a talentované uchazeče.

 

 

 

 

 

 

 

Ukážeme Vám, jak efektivně a správně vést pracovní pohovor. Fáze výběrového řízení:

 

 

 

 

 

 

 

  1. Příprava

  2. Použití výběrových metod

  3. Řízení a organizace

  4. Vyhodnocení

  5. Ukončení

  6. Nábor uchazečů

     

    Prozradíme Vám nejčastější chyby personalistů a manažerů při výběrových řízení z praxe.

     

    Předvedeme Vám praktickou ukázku řízení pracovního pohovoru a uvedeme Vám problematiku právních a etických aspektů.

     

    Účastníci semináře mohou přinést své vlastní náměty či návrhy modelových situací k řešení.

     

 

 

 

 

 

 

 

  • Po absolvování semináře získá každý účastník osvědčení.

 

 

 

 

 

 

 

Personální procesy, výběr a nábor zaměstnanců, profesionální vedení pracovních pohovorů

Vybraný termín:

14.6.2016  Praha

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.