Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Péče o zákazníka

kurz

Základní info

Úvod
Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou. Ve hře je celý vztah dodavatel – zákazník, jehož cílem je spokojenost klienta. Každý pracovník, který je v kontaktu s klientem, si musí být vědom své odpovědnosti. Měl by vědět, že při srovnání jím nabízeného produktu s konkurenčním, může být právě jeho chování tou rozhodující výhodou.

Cíle
Uvědomit si význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy a vlastní roli v kvalitě podávaných služeb. Připravit absolventy na profesionální zvládání komunikace s klienty včetně náročných situací.

Obsah
Spokojený klient – základní kapitál. Lépe porozumět očekávání klienta. Image firmy a aktivní podíl každého pracovníka na jejím vytváření. Vstřícně reagovat na požadavky klienta. Zvládnutí náročných situací ve vztahu s klienty.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.

Určeno
Všem, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, prodejcům, pracovníkům služeb, příjmu, oddělení péče o zákazníka, kontaktních středisek, front office.

Péče o zákazníka

Vybraný termín:

2.10.2017 –  3.10.2017  Praha

Cena
7 100 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.