Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Office management

Základní info

 

Cílem programu je zvýšit efektivitu práce díky správnému stanovení priorit a efektivnímu plánování. Účastníci si osvojí triky a techniky pro organizaci času a práce. Modul dále zahrnuje informace jak správně organizovat pracovní prostor, jak profesionálně a v co nejrychlejším čase vyřešit úkoly v oblasti administrativy, jak komunikovat s dodavateli a co nezapomenout při řízení kalendáře nadřízených. Modul seznámí účastníky s problematikou oblasti office managementu a připraví je na to jak dané problémy profesionálně vyřešit.

  • Analýza časových a organizačních ztrát
  • Jak na největší zloděje času (vč. zkrocení e-mailů)
  • Využití emocionální inteligence v řízení času
  • Pravidla řízení projektů
  • Stanovování priorit (organizace času vlastní a organizace času nadřízeného)
  • Prioritizace úkolů (ABCD analýza)
  • Organizace pracovního prostoru – 5S v kanceláři

 

Office management

Vybraný termín:

27.2.2018  Praha
09:00 – 17:00 hod.

Cena
6 600 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a dvě ? Součet zapište číslicemi.