Office management

  • Lektor

  • Popis

     

    Denisa Krejčí

    • Více jak 10 let působí na pozici Office Managera zaměřené na řízení v oblasti administrativy a projektového řízení
    • Od roku 2012 pracuje ve společnosti DMC management consulting na pozici Office Manager
    • Od roku 2015 je zapojena do náborových projektů ve výrobních a finančních společnostech a vzdělávacích aktivit nižšího managementu

    Iva Berná

     

    • Působí aktivně v marketingu od roku 1995 v manažerských pozicích v různých oblastech (FMCG, farmacie, telco, consulting) – v ČR i na mezinárodním trhu
    • Od roku 2007 působí jako konzultantka marketingových projektů a lektorka brand a marketing managementu
    • Specializace na prezentační dovednosti, komunikaci, multikulturní komunikaci, time management, řízení projektů, team koučink, office managment, organizaci práce, mentoring, řízení výkonu a vedení zaměstnaneckých workshopů

     

     

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Sluštická 1627/14, Praha 10
  • Termín

  • Termín zahájení:
    27.2.2018
  • Termín ukončení:
    27.2.2018
  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
  • Cena *

  • Cena:
    6600 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    6600 Kč + 21% DPH

Popis kurzu Office management

 

Cílem programu je zvýšit efektivitu práce díky správnému stanovení priorit a efektivnímu plánování. Účastníci si osvojí triky a techniky pro organizaci času a práce. Modul dále zahrnuje informace jak správně organizovat pracovní prostor, jak profesionálně a v co nejrychlejším čase vyřešit úkoly v oblasti administrativy, jak komunikovat s dodavateli a co nezapomenout při řízení kalendáře nadřízených. Modul seznámí účastníky s problematikou oblasti office managementu a připraví je na to jak dané problémy profesionálně vyřešit.

  • Analýza časových a organizačních ztrát
  • Jak na největší zloděje času (vč. zkrocení e-mailů)
  • Využití emocionální inteligence v řízení času
  • Pravidla řízení projektů
  • Stanovování priorit (organizace času vlastní a organizace času nadřízeného)
  • Prioritizace úkolů (ABCD analýza)
  • Organizace pracovního prostoru – 5S v kanceláři

 

Objednat účast na kurzu - Office management
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a deset ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace