Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO SERVISNÍ TECHNIKY - od servisu k obchodu

Základní info

Motto: „Servisní technik zná velmi dobře zákazníkovy potřeby
a může je změnit v obchodní příležitosti.“

Určeno pro servisní techniky, manažery.

Cíl: Dát servisním technikům základ obchodních dovedností tak, aby dokázali své znalosti klienta zužitkovat – ve spolupráci s ostatními členy týmu (obchodníky) – k využití obchodních příležitostí. Cílem není udělat z techniků profesionální obchodníky, ale motivovat je k tomu, aby dokázali zachytit obchodní příležitosti.

Obsah:
* Proč je servisní technik ideálním pracovníkem pro vyhledávání a identifikaci obchodních příležitostí
* Hlavní zásady profesionální komunikace s klientem
* Obchodní dovednosti, jejich definice a složky
* Umění naslouchat klientovým přáním
* Techniky dotazování
* Nákupní signály a jejich využití
* Práce servisního technika jako rádce a odborné autority a její využití k obchodním účelům
* Konkrétní příklady z praxe

Metody výuky: Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu učení se zážitkem. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou. Forma otevřeného semináře umožňuje velmi cennou a přínosnou výměnu zkušeností mezi účastníky.

OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO SERVISNÍ TECHNIKY - od servisu k obchodu

Vybraný termín:

4.1.2018  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a sedm ? Součet zapište číslicemi.