Určeno pro
marketéry, majitele firem, podnikatele. Plánujete nové firemní webové stránky? Na tomto semináři si projdeme všemi klíčovými fázemi tvorby webu, představíme si možná úskalí a připravíme Vás takovým způsobem, že se tvorba webu stane příjemnou radostí a ne pekelným zážitkem.
Cíl:
* Naučíte se sestavit zadání, které Vám i dodavateli ušetří mnoho času
* Seznámíte se s procesem tvorby webu, který je klíčový pro hladký průběh
* Naučíte se nastavit si taková kritéria, podle kterých budete moci vybrat ideálního dodavatele, na kterého bude spolehnutí a dá Vám férovou cenu
* Po absolvování kurzu se ihned budete schopni pustit do tvorby nového webu
Obsah:
* Ujasnění, co očekáváte od nového webu, jaké jsou jeho cíle
* Pochopení propojení Vašeho byznysu s on-line světem
* Sestavení zadání
* Kolik web stojí a jak dlouho jeho tvorba trvá
* Průběh tvorby webu (poznávání, výzkum, návrh, grafika, vývoj, spuštění, správa a rozvoj)
* Co je to wireframe, persona
* Co očekávat a požadovat od dodavatele
* Jak zhodnotit grafiku webu
* Zapojení copywritera, fotografa, SEO specialisty a dalších profesí, kdy a koho potřebujete
* Agentura vs. freelancer
Metody výuky:
Interaktivní výklad, moderovaná diskuze a praktická cvičení. Příklady z praxe a jejich společný rozbor.