Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Negociace po telefonu

Kurzem Vás provede Barbora Kozelková

Lektorka a trenérka v oblasti komunikace a prodeje „Training is expensive. Books are expensive. All learning is expensive. Beeing stupid is still…

Základní info

Popis kurzu

Negociace po telefonu

Cíle kurzu

Seminář vám pomůže zvýšit komfort a efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.

Určeno pro

Seminář je určen pracovníkům zákaznického servisu, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům/asistentkám různých oddělení.

Je určen všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.

Obsah kurzu

• rysy profesionální telefonická komunikace,
• efektivní práce s cílem telefonátu,
• naslouchání v průběhu telefonátu,
• řízení průběhu telefonátu,
• jak plánovat a jak zvládnout specifické telefonáty (např. koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, řešení stížnosti apod.),
• varianta vyjadřovacích stylů podle účelu telefonátu,
• asertivita po telefonu – kdy je vhodná a kdy naopak škodí,
• nácviky různých typů telefonátů podle praxe účastníků.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Negociace po telefonu

Vybraný termín:

20.9.2017  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a dvě ? Součet zapište číslicemi.