Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Nebojujte s konkurencí, prodávejte zákazníkovi "zkušenost" (Customer experience management)

kurz

Základní info

Zážitek je zkušenost … neprodávejte produkty, řiďte zkušenost zákazníka!

Jednodenní interaktivní zážitkový workshop „Jak na řízení zákaznické zkušenosti“


Proč je zkušenost vlastně zážitek a k čemu je to v marketingu či prodeji dobré?

80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, říkají, že byli s předchozím produktem spokojeni.
Spokojenost zákazníka je důležitým parametrem, stejně jako kvalita toho co nabízíte,
k vítězství ale nestačí. To co zajistí úspěch na dnešních přesycených komoditizovaných trzích,
je vaše jedinečnost v očích zákazníka. Tou jedinečností může být „zážitek“, který zákazník
v souvislosti s „vámi“, s použitím nebo spotřebou vašich produktů či služeb, zažije. „Zážitek“, který je jen jeho, v jeho hlavě a je proto unikátní a nezaměnitelný.

Co si odnesete

  • Porozumíte tomu, co je „zákaznická zkušenost“ a proč je důležité s ní pracovat.
  • Nahlédnete do hlav zákazníka, jak si zkušenost vytváří a co je zásadní pro její vytvoření.
  • Naučíte se mapovat kde, a jak vzniká.
  • Porozumíte tomu a dostanete konkrétní nástroje jak s ní pracovat a jak ji ovlivňovat.
  • Budete vědět co a proč měřit a budete umět si to nastavit podle svého cíle.
  • Zažijete na vlastní kůži, jak „zákaznická zkušenost“ ovlivňuje spokojenosti.
  • Porozumíte tomu, proč jde o nekončící proces zkoušení a vymýšlení.

Jak na to půjdeme

Workshop „Zákaznická zkušenost“ je postaven na zážitku. Je veden formou systemického přístupu, který vtáhne všechny účastníky do děje a pomůže tak k vytvoření vlastního přístupu k práci se „zákaznickou zkušeností“. Budeme pracovat ve skupině, kde se bude každý po celou dobu aktivně podílet na vymýšlení a vytváření své osobní metodiky. Díky tomu budete výstup opravdu váš, zažitý, budete vědět jak o „zákaznické zkušenosti“ přemýšlet a jak si metodiku upravit, tak aby vám fungovala.

Nebojujte s konkurencí, prodávejte zákazníkovi "zkušenost" (Customer experience management)

Vybraný termín:

13.12.2016  Praha

Cena
4 900 Kč + 0% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.