Nebojujte s konkurencí, prodávejte zákazníkovi "zkušenost" (Customer experience management)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Tento termín kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    2867613
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
Tento termín kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Nebojujte s konkurencí, prodávejte zákazníkovi "zkušenost" (Customer experience management)

Zážitek je zkušenost …
neprodávejte produkty,
řiďte zkušenost zákazníka!

Jednodenní interaktivní zážitkový workshop
„Jak na řízení zákaznické zkušenosti“


Proč je zkušenost vlastně zážitek
a k čemu je to v marketingu či prodeji dobré?

80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, říkají, že byli s předchozím produktem spokojeni.
Spokojenost zákazníka je důležitým parametrem, stejně jako kvalita toho co nabízíte,
k vítězství ale nestačí. To co zajistí úspěch na dnešních přesycených komoditizovaných trzích,
je vaše jedinečnost v očích zákazníka. Tou jedinečností může být „zážitek“, který zákazník
v souvislosti s „vámi“, s použitím nebo spotřebou vašich produktů či služeb, zažije. „Zážitek“, který je jen jeho, v jeho hlavě a je proto unikátní a nezaměnitelný.

Co si odnesete

  • Porozumíte tomu, co je „zákaznická zkušenost“ a proč je důležité s ní pracovat.
  • Nahlédnete do hlav zákazníka, jak si zkušenost vytváří a co je zásadní pro její vytvoření.
  • Naučíte se mapovat kde, a jak vzniká.
  • Porozumíte tomu a dostanete konkrétní nástroje jak s ní pracovat a jak ji ovlivňovat.
  • Budete vědět co a proč měřit a budete umět si to nastavit podle svého cíle.
  • Zažijete na vlastní kůži, jak „zákaznická zkušenost“ ovlivňuje spokojenosti.
  • Porozumíte tomu, proč jde o nekončící proces zkoušení a vymýšlení.

Jak na to půjdeme

Workshop „Zákaznická zkušenost“ je postaven na zážitku. Je veden formou systemického přístupu, který vtáhne všechny účastníky do děje a pomůže tak k vytvoření vlastního přístupu k práci se „zákaznickou zkušeností“. Budeme pracovat ve skupině, kde se bude každý po celou dobu aktivně podílet na vymýšlení a vytváření své osobní metodiky. Díky tomu budete výstup opravdu váš, zažitý, budete vědět jak o „zákaznické zkušenosti“ přemýšlet a jak si metodiku upravit, tak aby vám fungovala.

Tento termín kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace