Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Motivující provizní systém

Kurzem Vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Cíle semináře:

Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy, jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.

Na semináři Vám ukážeme model motivujícího provizního systému s ohledem na profil Vaší společnosti. Představíme konkrétní nástroje, jak efektivně měřit dopad vašeho systému hodnocení na motivaci. A díky semináři tak získáte konkrétní návody a praktická doporučení, jakož i upozornění na nejčastější chyby týkající se provizního systému coby součásti systému odměňování.

 

Po absolvování semináře tak:

  • Budete schopni posoudit to, jak funkční a motivující Váš systém dlouhodobě bude.
  • Uvidíte, co ve stávajícím nastavení upravit tak, aby co nejlépe reflektovalo Vaše výrobky, služby a trhy, na kterých se pohybujete.
  • Budete vědět, jak nastavit systém, pokud ho zcela předěláváte nebo vytváříte.
  • Budete mít zajímavé informace a zkušenosti od ostatních účastníků semináře.

 

Agenda:

  • Provizní systém jako součást systému hodnocení a odměňování.
  • Provize, bonusy a obecně části variabilní složky mzdy.
  • Motivují Vaše obchodníky jen peníze? Na příkladu si ukážeme, že to tak většinou není.
  • Role obchodníků z pohledu provizního systému - má smysl mít různé typy obchodníků?
  • Provizní systém v návaznosti na trhu a produktech - proč se liší provizní systémy s ohledem na zaměření firmy?
  • Perioda vyplácení provizí - jak a kdy dává smysl vyplácet provize.
  • Typy a formy provizí
  • Provize v rámci adaptace - spojení adaptace obchodníka s provizním systémem. Jak jednoduše na to?
  • Hodnocení a hodnotící pohovor jako součást motivace obchodníků a práce s nimi.

Motivující provizní systém

Vybraný termín:

24.3.2017  Praha

Cena
4 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a osm ? Součet zapište číslicemi.